אוהבים בחורף – יעדי חופשה לזוגות אוהבים

יעדי חופשה לזוגות

נופש רומנטי בחו"ל הוא תמיד רעיון טוב, אבל בייחוד בחודשי החורף בהם אפשר לפסוע יד ביד ברחובות הציוריים של פריז, להתחבק על רקע הקולוסאום ברומא או להתנשק על רקע מצודת הדייגים בבודפשט. סידרנו לכם רשימה מכובדת לחופשה זוגית דביקה וקיטשית, כזו שתדברו עליה עוד הרבה מאד זמן:

בודפשט
עם טירת בודה ברקע לסלפי רומנטי, ושקית ערמונים חמים ביד, בודפשט נחשבת ליעד רומנטי אהוב על זוגות מטיילים רבים. בין אם זה שיט לילי עוצר נשימה על הדנובה, ארוחת ערב מעולה באחת המסעדות הרבות (והזולות) שבעיר, או שיטוט על הגשרים המרהיבים וההיסטוריים – עיר זו מומלצת מאד למעוניינים בנופש רומנטי בחו"ל.

בודפשט

פורטו
פורטו היא אחד מיעדי התיירות הוותיקים באירופה עם עושר מונומנטלי ואמנותי בלתי נדלה. חיי התרבות והלילה התוססים, וכמובן – היין שנשפך בכמויות, הם רק חלק מהסיבות לזוגות לבקר בעיר הפורטוגלית. בכל שעה של היום, 365 ימים בשנה, לפורטו יש קסם מיוחד שנגלה בתצפיות הקסומות, השכונות שנדמה כי הזמן עצר בהן מלכת ומלונות הבוטיק והספא שמתאים במיוחד לאלה שרוצים להתפנק.

פורטו לזוגות

פראג
פראג נחשבת לאחת הערים היפות בעולם מאז ימי הביניים, השוכנת ממש בלב אירופה. שמות תואר כמו "זהב", "עיר של מאה צריחים", ו"כתר העולם" יוחסו לה שוב ושוב, ואם עדיין לא זכיתם לבקר בה, אנחנו ממליצים לכם להגיע במיוחד עם החצי השני שלכם! שוטטו במרכז ההיסטורי של העיר שנמצא ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו מאז 1992, בקרו במטרופולין התרבותי התוסס ואיך לא – חלקו קיורטוש חם ומושחת יחד.

פראג לזוגות

פריז
או פריז…מה עוד אפשר לומר שלא נאמר? העיר הקסומה והציורית שמושכת אליה ציפורי אהבה מכל העולם לטיולים זוגיים ואפילו הצעות נישואין מרשימות. נדמה כי המילה אהבה נכתבה עליה, עם תחושה רומנטית שאופפת אתכם 24/7 מכל עבר. האופציות לבילוי כאן הן רבות ומגוונות כמו טיולים אינטימיים ברחובות המתפתלים, מסעדות מעולות לארוחות ערב רומנטיות ומונומנטים לתמונות זוגיות בלתי נשכחות כמו האייפל, שער הניצחון וכנסיית הלב הקדוש.

רומא
כמעט כל עיר באיטליה נחשבת אוטומטית רומנטית, בעיקר בשל הארכיטקטורה הרומאית והרחובות המסתוריים. אבל רומא היא באמת הדובדבן שעל הקצפת עם נופים מדהימים, ברים מעולים ומסעדות משובחות. בסביבת וילה בורגזה למשל תמצאו מרפסת נהדרת, Terrazza del Pincio, עם אחד הנופים המדהימים בעולם. הנוף הפנורמי פה מציג את רוב מרכז העיר ההיסטורי הישן של רומא, והשקיעות כאן ישאירו חותם זוגי מתמשך. נ.ב – שכרו סירת משוטים באגם השייט של הוילה!

רומא

ונציה
היעד האיטלקי נחשב למקום מעולה עבור נופש רומנטי בחו"ל, עם אווירה אינטימית מכל תעלה, פיאצה, וגשר. שוטו על גונדולה לאורך התעלות, בקרו בכיכר סן מרקו שלובי זרוע, ושבו בבית קפה חמוד על כוס יין או אספרסו שברקע מוזיקה קסומה. בנוסף שווה לבקר במופע אופרה, להתפעל ממבני הבארוק המפוארים ולצפות בשקיעה בכיכר סן מרקו.

וונציה לזוגות

לובליאנה
בהיותה עיר רומנטית מלאה בנופים יפים וסיפורים מעוררי השראה, לובליאנה היא מקום מושלם לנופש רומנטי בחו"ל. האהבה נובעת אפילו משמה של העיר, שנשמע מאוד דומה למילה הסלובנית 'ljubljena', שמשמעותה 'האהובה', ורבים מאמינים שזה לא רק צירוף מקרים. העיר חייבת את אופייה הרומנטי למראה ההיסטורי שלה מצד אחד ולוויב הצעיר מצד שני. טיילו בטירה העתיקה על ראש גבעה המתנשאת מעל העיר, וחקרו את הסיפורים המדהימים מאחורי הרחובות ההיסטוריים של העיר.

לובליאנה לזוגות

פירנצה
המרכז ההיסטורי של פירנצה מהווה תפאורה מהממת לטיול זוגי ורומנטי עם שפע יצירות מופת וארכיטקטורה מרהיבה, עד כדי כך שבשנת 1982 הוא הוכרז כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. טיילו ב"רובע הרומי" באזור פיאצה דלה רפובליקה וברחובות הצרים, ולגמו כוס יין לאור נרות.

פירנצה לזוגות

אמסטרדם
כשחושבים על יעדים רומנטיים, אמסטרדם נותנת פייט די רציני. עם תעלות קסומות למרגלתן תוכלו לשבת בשעת ערביים ולשתות כוס יין טוב עם גבינות, זהו אחד מהיעדים המובילים באירופה לנופש זוגי מפנק. הרקע של מבנים מפוארים בני מאות שנים המתנשאים מעל מבוך של תעלות זורמות, ללא ספק משדר משהו קסום ומרגיע. טיול ערב בעיר עם החצי השני שלכם הוא חובה, וכשתחצו את הגשרים המוארים והמנצנצים לא תוכלו להתאפק מלתת נשיקה ולעשות סלפי לזיכרון ארוך ומתוק.

אמסטרדם לזוגות

סנטוריני
האי היווני הזה הוא אולי היפה ביותר בכל המדינה אליו נוהרים זוגות מכל העולם. מדובר ביעד רומנטי פר אקסלנס עם מלונות מפנקים, חדרים עם בריכות פרטיות ושקיעות שיצרבו לכם בזיכרון לעוד שנים קדימה. טיפ מאיתנו– הזמינו עיסוי מפנק לחדר עם בקבוק קאווה צונן.

סנטוריני לזוגות

סיישל
כרואים תמונות של הארכיפלג המדהים הזה, מיד חושבים על נופש זוגי רומנטי על חוף הים באיזה בקתה מפנקת או יותר מזה – וילה על המים ממנה קופצים לשחיית בוקר זוגית. הנוף עוצר הנשימה, הצמחייה הטרופית העשירה והחופים עם גרגרי החול הזהובים והמים הצלולים, יוצרים יחד אווירה מהממת שתגרום לכם לרצות להישאר ולא לעזוב לעולם.

סיישל לזוגות

מרקש
כשתנחתו בעיר הזו, הצבעים, הריחות, הקולות, והמראות יעוררו בכם את כל החושים עד כדי התרגשות מטורפת. מדובר ביעד יפהפייה ומושלם לזוגות מטיילים, עם ארמונות מעוטרים, שווקים ריחניים וריאדים ומלונות ספא מפנקים לבילוי בלתי נשכח.

מרקש לזוגות