אטרקציות לילדים בדובאי – מבורג' חליפה ועד גן חיות מתחת למים

אטרקציות לילדים בדובאי

אחרי שחיכינו שנים לאפשרות שנוכל לסגור דילים לדובאי וטיסות לדובאי, ועם פתיחת הקו הישיר לשם, העיר המדברית הפכה לאחד היעדים המובילים אצל התייר הישראלי. בגוליבר ישנן מגוון חבילות נופש וגם טיול מאורגן לדובאי – מדינת גורדי השחקים והעושר הבלתי נגמר, הכוללת מלונות מטורפים ואטרקציות מושלמות לבילוי עם הקטנטנים. קבלו מאיתנו רשימה למקומות הבילוי הכי שווים עם ילדים:

בורג' חליפה 
אחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות בדובאי עם המשפחה הוא ביקור בבורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה בעולם. מרפסת התצפית בקומות העליונות ידידותית לילדים, ומשפחות רבות מבקרות כאן על בסיס יומי. חשוב מאד לתכנן את הביקור מראש כמה שאפשר, כולל רכישת כרטיסים.  

בורג חליפה דובאי

THE MIRACLE GARDEN  
מקום מושלם לטייל עם הילדים ולגרום להם להרגיש כאילו נכנסו לדיסנילנד של דובאי. זהו גן הפרחים הגדול בעולם, המשתרע על פני יותר מ-72,000 מ"ר ומהווה בית של יותר מ-50 מיליון פרחים! תוכלו לחקור את האזורים השונים שבו כמו מיקי מאוס הענק, גן הפרפרים או שדרת דיסני וליהנות מהמקום הקסום הזה שישאיר את ילדיכם פעורי פה (וכנראה גם אתכם! 😉 ) 

the miracle garden

חקרו את קניון דובאי ואת האטרקציות שבו 
שיטוט בקניון דובאי הוא אחד הדברים הפופולריים ביותר לעשות בעיר, בעיקר בגלל שזהו הקניון הגדול בעולם כך שאין סיכוי שתראו את אותם דברים פעמיים. העובדה שהוא מקורה ועמוס פעילויות, הופך אותו לבילוי מושלם עם ילדים כולל המון דברים לראות ולחוות כמו למשל DubaiDino – שלד דינוזאור בן 155 מיליון שנה או פארק VR של מציאות מדומה עם חוויות מסעירות חושים. בנוסף אפשר לבקר ב- KidZania- חוויה של 4 שעות בה הם יכולים לנסות את כוחם במקצועות וקריירות שונות כמו משטרה או שליחים בעיר המנוהלת על ידי ילדים בלבד!  

האקווריום וגן החיות התת קרקעי 
קניון דובאי מכיל גם אקווריום של 10 מיליון ליטר מים! הוא ממוקם בקומת הקרקע ותוכלו לראות שם למעלה מ-140 מיני דגים, כולל 300 כרישים. בנוסף, הילדים יוכלו לבלות בסימולטור צוללת וסירות עם תחתית זכוכית, כשאלו מהם מתחת לגיל 3 יכולים להיכנס ללא תשלום. 

Dubai Fountain 
ממש מול הקניון אפשר למצוא אטרקציה חינמית שהיא מזרקת דובאי, בה ישנו מופע אור ומוזיקה שישאיר אתכם ואת ילדיכם עם חיוך על הפנים! המופעים מתקיימים בשעות אחר הצהריים והערב החל מהשעה 13:00, משבת עד חמישי, אך עם זאת כדאי לבדוק את לוחות הזמנים באתר. 

dubai fountains

Atlantis Aquaventure Waterpark 
ב-Aquaventure, הממוקם במלון הפופולרי – אטלנטיס, תוכלו להעביר יום שלם עם למעלה מ-30 מגלשות מים ואטרקציות המתאימות לכל המשפחה! אחרי שהספקתם לבקר בכל 79 המתקנים שמחולקים על פני 3 אזורים, תוכלו גם לרבוץ על חוף הים באי הדקלים המלאכותי הסמוך. 

הגן הזוהר – THE GLOW GARDEN 
זהו אחד המקומות השווים ביותר לבקר בדובאי עם המשפחה, והוא נפתח בשעה 16:00 בכל יום. תוכלו לחקור את המקומות והמתקנים השונים הזוהרים בחושך, ולהתפעל מהאורות המשתנים לקצב המוזיקה! נראות הפארק משתנה בהתאם לעונות השנה עם נושאים שונים ומיוחדים – עובדה שגורמת למטיילים לחזור שוב ושוב. 

Legoland Amusement Park & Waterpark 
מתחם ענק שכולל פארק שעשועים ופארק מים עם יצירות לגו מהחיים האמיתיים! תטיילו בין 6 ארצות עם נושאים שונים כמו ממלכת הרפתקאות, לגו סיטי ומינילנד! בכל אחד מהם אטרקציות ומגרשי משחקים הקשורים ללגו כמו אזור קארטינג, בניין אקדמיית לגו ומכוניות הרים לילדים. 

מוזיאון האשליות 
אופציה רגועה יותר לבילוי היא אתגור החושים שלכם במוזיאון האשליות. תחקרו את חדר האנטי-גרביטציה, מנהרת המערבולת או שולחן המשובטים, וצלמו אינספור תמונות מיוחדות לאינסטגרם. 

 Ski Dubai 
בין אם אתם והילדים זרים לעולם הסקי, או שאולי דווקא גולשים מקצועיים, כדאי מאד לבקר במתחם הזה. אחרי הכל – לא הרבה יכולים לומר שעשו סקי במזרח התיכון 😊 אפשר למצוא פה הר בגובה 85 מטר עם 5 מדרונות באורך של 400 מטר, סנובורד ואפילו מזחלות! ישנה אופציה לרכוש חבילות שיעורים לפי גיל וגם קארטינג שלג, קיר טיפוס וביקור במערת קרח! 

טיול ג'יפים במדבר 
בין אם אתם מעוניינים לעשות זאת עצמאית או לקחת סיור מראש, טיול ספארי ג'יפים במדבר הוא אחת מאטרקציות החובה בעיר במיוחד עם ילדים. סעו על הדיונות הזהובות, וערכו ברביקיו מעולה תחת שמיים מלאי כוכבים. טיפ מאיתנו – תכננו סיור כזה בין נובמבר למרץ, אחרת הטמפרטורות מרקיעות שחקים והבילוי לא נעים. 

גיפים בדובאי

GREEN PLANET 
הדבר האחרון שאתה מצפה לראות בדובאי הוא יער טרופי אקזוטי עם יותר מ-3,000 מיני עצים! אבל דווקא פה, אתם ומשפחתכם תקבלו הזדמנות ללמוד על שתיים מהמערכות האקולוגיות החשובות ביותר על פני כדור הארץ – המדבר והיער הטרופי. חוויה אינפורמטיבית, אינטראקטיבית ומלמדת, שהקטנטנים במשפחה לא ישכחו עוד הרבה זמן! 

MotionGate Dubai 
כנראה אחת מפעילויות הילדים הכי כיפיות בעיר! פארק השעשועים הזה מושלם לאותן משפחות עם פעוטות או ילדים קטנים, שכן הוא מציג טיולים המבוססים על סרטי הילדים הטובים ביותר שנעשו אי פעם, כמו מדגסקר, שרק והדרדסים וכולל גם מספר הופעות חיות! איך אומרים – ילדים מאושרים שווה ערך להורים מאושרים, כן? 

דובאי מחכה לכם!

טיזות זולות לדובאי: לחצו כאן
דילים שווים לדובאי: לחצו כאן