בודפשט עם ילדים – המלצות לחופשה משפחתית מושלמת בבודפשט

אטרקציות בודפשט לילדים

בודפשט היא אחד היעדים האהובים והפופולריים על התייר הישראלי מכל הסיבות הנכונות – אוכל מעולה, שופינג זול ואטרקציות ונקודות ציון מרהיבות. היא מפוצלת לשני חלקים כשביניהם נהר הדנובה – בודה, שהינו הצד ההררי של העיר עם נופים עוצרי נשימה, ופשט, בצד המישורי יותר.

בנוסף היא מפורסמת במעיינות החמים הרבים שלה שפזורים ברחבי העיר. אם אתם מתכננים לטייל ולסגור אחד מהדילים לבודפשט אצלנו בגוליבר, או אפילו רק טיסות לבודפשט עם הקטנטנים שלכם, קבלו מאיתנו אפשרויות בילוי מושלמות לחופשה משפחתית כיפית ומהנה:

טירת בודה והפוניקולר
האטרקציה הכי מובילה העיר היא טירת בודה, כשלמעשה מדובר במתחם גדול של ארמון בראש הגבעה. דרך מעולה להגיע לפסגה ועל הדרך לגרום לילדים שלכם להתלהב, היא דרך רכבל הפוניקלר שהינו אחד הוותיקים בעולם שהצליחו לשרוד ועדיין מתפקד! (אל תדאגו עושים עליו עבודות תחזוקה שוטפות 😊).

טירת בודה בודפשט

גן החיות והגן הבוטני של בודפשט
גן החיות של בודפשט הוא אחד מגני החיות הוותיקים ביותר בעולם, שנפתח בשנות ה-20 של המאה ה-20! הוא מסווג כאחד הגנים הזואולוגיים היפים באירופה, לכן אם אתם מחפשים מה לעשות עם ילדים בבודפשט, ביקור כאן יכול להוות חוויה מושלמת עם האכלת ג'ירפות, צפייה בנמרים מקרוב, וביקור במתחם פרפרים.

האי מרגרט
האי מרגרט, שמכונה בפי המקומיים גם "פארק מרגיציגט", הוא אחד מהאזורים המרהיבים בעיר, ואופציה מעולה לקחת פסח זמן מההמולה ולנשום אוויר טבע נקי עם הילדים. יש הרבה מה לראות ולעשות מסביב לפארק העירוני של האי מרגרט, ואפשר להגיע אליו בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. אחת האטרקציות המפורסמות ביותר באי היא מזרקת המוזיקה עם סילוני מים שנעים לצלילי מוזיקה של שירים פופולריים כמו הביטלס. בלילה, המים מוארים באורות צבעוניים, מה שמגביר את החוויה. בנוסף תוכלו לבלות במגרשי משחקים, להשכיר עגלות אופניים, לשחות בבריכה הציבורית ולשבת לנשנש משהו במגוון בתי הקפה והמסעדות סביב.

כיכר ופארק ארזבט
ביקור מעולה נוסף עם ילדים היא כיכר ארזבט, שידועה גם ככיכר אליזבת. תמצאו שם גלגל ענק גדול, מזרקות מים ופארק סקייטים לצד מסעדות מעולות לארוחות צהריים וערב.

MINIVERSUM
ביקור בעיר עם ילדים ללא קפיצה ל"מיניברסום" אינו נחשב שלם! זהו מוזיאון מיוחד עם המון דגמים מיניאטוריים הממחישים נקודות ציון חשובות מבודפשט, הונגריה, אוסטריה וגרמניה. הדיוק ורמת הפרטים יגרו את המוחות הסקרנים ביותר, כשאת המקום לקח יותר משנה ליצור עם כ-5000 דגמים שעוצבו בעבודת יד.

נסיעה באוטובוס HOP ON HOP OFF
בינינו, הדרך הכי כיפית לחוות את העיר היא דרך נסיעה, ועוד יותר באוטובוס טיולים קסום. תוכלו לעלות על אחד מהאוטובוסים של אחת מהחברות הפופולריות בעיר, כשהם עוצרים באטרקציות הכי טובות כך שתוכלו לרדת ולעלות כמה שתרצו. טיפ – שבו בקומה השנייה של האוטובוסים הדו-קומתיים…הילדים יהיו מאושרים!

רכבת הילדים
אחת האטרקציות היותר כיפיות בעיר שמתופעלת על ידי שימו לב…לא פחות מילדים! הרכבת והמסילה נבנו לאחר מלחמת העולם השנייה ונקראו במקור "רכבת החלוץ", כשהרכבת מנוהלת כולה ע"י ילדים בהשגחת עובדי רכבת מבוגרים. כשתעלו עליה תפסעו בין יערות קסומים ותחקרו את כל גבעות הבודה עם 7 תחנות שוות לאטרקציות פופולריות כמו "גבעת יאנוס" שהינה הפסגה הגבוהה בעיר ויער Vadaspark.

מוזיאון להיסטוריה של הטבע ההונגרי
המוזיאון ההונגרי להיסטוריה של הטבע מכיל את האוסף הגדול ביותר של חפצי ההיסטוריה הטבעית של המדינה. תוכלו לפגוש שם תצוגות קבועות וגם לא מעט תערוכות חדשות ומיוחדות לזמן מוגבל, כך שהמוזיאון מציע חוויה חינוכית מהנה גם למבוגרים וגם לילדים שיאהבו במיוחד את התערוכות האינטראקטיביות וגם את הדינוזאורים, כי איזה ילד לא אוהב דינוזאורים?!

שיט על נהר הדנובה
שייט על הנהר הוא אחת מחוויות החובה בעיר, כשהוא מתאים גם לבילוי עם ילדים. תוכלו לעלות על שיט פנורמי מהמם גם ביום, אבל הכי מומלץ בשעות הערב – כשכל מראות העיר הפופולריים מוארים כמו בניין הפרלמנט, טירת בודה ושלל הגשרים היפהפיים.

שייט דנובה בודפשט

מוזיאון הרכבת ההונגרית
מוזיאון הרכבת ההונגרית הוא עוד ביקור חובה בעיר עם ילדים, הכולל אוסף גדול של רכבות היסטוריות מהן ילדים יכולים ללמוד ולחקור. יש העתק מיניאטורי של רכבת לילדים בה יכולים לנסוע. המוזיאון נסגר במהלך חודשי החורף, אז כדאי לבדוק באתר האינטרנט שלהם את שעות הפעילות לפני הביקור.

Challengeland
מקום מושלם בגבעת בודה, עבור מחפשי ריגוש והרפתקאות בכל הגילאים. תוכלו לגלוש בחבלי אומגה בגבהים שונים החל מנמוכים וקצרים לילדים ועד לגבוהים ותלולים למבוגרים. כמו כן ישנם מבוך תת קרקעי, קיר טיפוס ועוד..

ביקור בשוק המרכזי
זהו השוק המקורה הגדול בבודפשט, המשתרע על פני מספר רב של קומות. בפנים תמצאו כל מה שתחלמו עליו – קולינריה הונגרית במיטבה, תוצרת טרייה של בשר וגבינות וכמובן מזכרות ופריטים בעבודת יד. אם מבקרים עם ילדים אפשר לאכול משהו טעים, לקנות צעצועים מיוחדים ואפילו ביגוד מסורתי.

מרכז הפלאים המדעיים
עולם נפלא של תגליות מדעיות שיציתו את הניצוצות במוחות הסקרניים ביותר. צעירים בנפשם יכולים להיות חלק מניסויים מרגשים, לבקר בקולנוע D9 או לנסות חדרי בריחה על פני 5,000 מ"ר. ילדים יכולים להתבונן ולחקור ממצאים של ניוטון בפיזיקה או לצלול לעולמות של אשליות. באולם אחד המכוסה טפטים ומראות בדוגמאות צפופות, המבקרים מרגישים כאילו הם מרחפים בפיר מעלית אינסופי. מומלץ ביותר!

בודפשט מחכה לכם!

*חשוב לזכור – מלבד טיסות לבודפשט אפשר למצוא דילים לבודפשט, טיסות להונגריה, וכמובן גם טיול מאורגן לבודפשט עם מסלולים מקיפים וצוות מדריכים מקצועי לחוויה מושלמת!