לא רק בקיץ – אלה היעדים החמים לטיולים בחורף 2022

יעדים לחופשה בחורף

אז הנה שוב הטמפרטורות יורדות, הגשם חוזר ואיתו גם המעילים והצעיפים…טוב לא באמת צעיפים כי אנחנו עדין בישראל אבל תשמחו לדעת שזו לא גזירת גורל לאלו מכם שמחפשים חופשה נעימה ושמשית!

מהם היעדים המומלצים לנסוע אליהם בחורף?

אז לפני שאתם שוברים את הראש על לאן לנסוע בחורף, חשוב שתדעו ישנם לא מעט יעדי חורף אליהם אפשר לטוס, ביניהם טיול חורף באירופה, וכמובן גם בארה"ב, אפריקה ועוד… אז אל תמהרו לאפסן את הכפכפים והגופיות, ושמרו את הרשימה הזו לחופשה הבאה שלכם:

ליסבון
עיר הבירה הפורטוגזית היא יעד מושלם לביקור לאורך כל עונות השנה, ובייחוד לטיול חורף. תשמחו לדעת שבינואר ופברואר ליסבון אינה עמוסת תיירים, הטמפרטורות מגיעות לכ-16 מעלות צלזיוס והשמש מלטפת מדי יום. בקרו במעלית סנטה ג'וסטה, במופעי פאדו מרגשים בבאירו אלטו ואכלו באחת מהמסעדות המעולות והרבות שבעיר.

ליסבון בחורף

מרוקו
במרחק של כ-5 שעות טיסה מהארץ תגיעו אל החמימות של צפון אפריקה, כששתי הערים הכי פופולריות ומומלצות לביקור הן פאס ומרקש עם שווקים מרהיבים, ריאדים מפנקים ויופי בלתי נגמר.

תוכלו לערוך טיול עצמאי או לבחור באחד מהטיולים המאורגנים הרבים אצלנו באתר עם מסלולים מקיפים ומדריכים מנוסים ומקצועיים.

מרקש מרוקו בחורף

האיים הקנריים
באיים הקנריים הטמפרטורות לאורך כל השנה הן כאלה שמאפיינות את חודשי האביב, כך שזהו יעד מאד מומלץ לטיול חורף. אל תפספסו את הדיונות של Maspalomas, והפארקים הטבעיים של האי לתמונות וזיכרונות בלתי נשכחים.

האיים הקנריים בחורף

תאילנד
אחד היעדים האהובים על התייר הישראלי שגם בחודשי החורף מוצא שם נקודת מפלט מהקור. החופים של תאילנד הם גן עדן אמיתי והאיים מאופיינים באקלים טרופי. בתקופה זו של השנה החום פחות חונק ובאופן כללי יש פחות תיירים, כך שזו תקופה מומלצת לביקור.

תאילנד בחורף

דובאי
הגענו ליעד שבו גשם הוא נטע זר, וקור נחשב ביטוי הזוי. עם טמפרטורות די מעיקות בחודשי הקיץ, תקופת החורף היא המומלצת ביותר לביקור עם שמים בהירים ושלל אטרקציות החל מהבורג' חליפה, גן הפרחים, הכפר הגלובלי וספארי בדיונות המדבריות.

דובאי בחורף

ירדן
עוד יעד חמים ודי קרוב לברוח אליו במהלך החורף, במיוחד למי שמחפש שמש, ים ומדבר. נצלו את ההזדמנות לבקר בעיר המפורסמת פטרה ובמדבר האדום המהמם של ואדי רום.

ירדן בחורף

מאוריציוס
האי הנפלא הזה באוקיינוס ההודי הוא אפשרות טובה ביותר לחופשה חלומית ולהשאיר מאחור את המגפיים והסוודרים. האקלים שלו די נוח עם טמפרטורות של 22 מעלות במהלך היום, כך שתוכלו לשכשכך במים תכולים וליהנות במגוון בתי מלון מפנקים.

מאוריציוס בחורף

לוס אנג'לס
עיר המלאכים היא אופציה מעולה למי שמעוניין לבקר בארצות הברית אבל לא לסבול מהקור המטורף של ניו יורק. שם השמש מלטפת וחמימה אפילו בחודשים ינואר-פברואר, ככה שתוכלו לטייל ולחקור את האזור בכיף.

בקרו במזח סנטה מוניקה עם הלונה פארק החמוד, ערכו שופינג ברודיאו דרייב ותצטלמו מתחת לשלט "הוליווד המפורסם".

לוס אנג'לס בחורף

מלאגה
בעיר הנופש הפופולרית שנמצאת בדרום ספרד, ישנם יותר מ-320 ימי שמש מדי שנה, כך שאם אתם מחפשים לסגור טיול חורף, יהיו לכם טמפרטורות שמגיעות ל-20 מעלות צלזיוס לאורך כל היום. פסעו על טיילת הנמל, בקרו במרכז ההיסטורי והרחובות הצרים, ונשנשו אוכל טעים במסעדות טאפאס מעולות.

מלגה בחורף

סיישל
עוד יעד אקזוטי ומהמם הוא סיישל, שם מדצמבר עד מרץ הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 27 ל-28 מעלות צלזיוס, אך גשמים נפוצים יחסית, במיוחד בחודשים דצמבר וינואר. בין אם אתם לנים על בחדר על החוף או בוילה על המים, תזכו לחופשה בלתי נשכחת.

סיישל בחורף

מקסיקו
יעד נוסף עם שראוי להופיע ברשימת טיול החורף שלכם הוא מקסיקו סיטי. עיר הבירה של מקסיקו שופעת אטרקציות תרבותיות, כולל אינספור מוזיאונים כמו מוזיאון פרידה קאלו, קניות בשווקים יוקרתיים ומקומיים, ומסעדות מעולות עם טורטיות, נאצוס ומרגריטות מעולות. המחייה ומחירי המלונות שם יחסית לא יקרים, כך שתוכלו לבקר שם בכל סוגי התקציב.

מקסיקו בחורף

האיים האזורים – פורטוגל
הארכיפלג הוולקני הפורטוגזי הזה הוא אחד היעדים הטובים ביותר לטיול חורף חם ובלתי נשכח, עם אקלים טרופי לאורך כל השנה, המאפשר למבקרים להתענג על כל היופי הטבעי עוצר הנשימה ולבלות בפעילויות שונות כולל טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, רכיבה על סוסים, שנורקלינג, ואפילו צפייה בלווייתנים ודולפינים!

האיים האזוריים בחורף

מלטה
על פני השטח, מלטה אולי לא נראית כמו יעד טיפוסי עבור טיול חורף, אבל תתפלאו לשמוע שגם בחודשים דצמבר עד ינואר תיהנו שם מימים שמשיים רבים, כשהטמפרטורות מגיעות לכ-15 מעלות צלזיוס. המורשת האדריכלית המדהימה, ההיסטוריה השופעת והתרבות המקומית הופכים אותה בקלות לאחד המקומות המומלצים ביותר לבקר בהם לחופשת חורף חמימה, עמוסה בחוויות אותנטיות אך לא בתיירים!

מלטה בחורף

טנריף
עוד יעד מעולה לטיול חורף הוא טנריף, עם 20 מעלות בין דצמבר לינואר, ככה שתוכלו ללכת לים ולהשתזף באמצע החורף בזמן שהחברים שלכם פה בארץ מקנאים. אל תפספסו את פארק המים הענק "סיאם", סיורי לווייתנים ודולפינים וביקור בגן הפרפרים.

טנריף בחורף