המדריך האולטימטיבי לחופשה זוגית ברומא : 6 פעילויות רומנטיות בגדר חובה!

מדריך רומא לזוגות

רומא נחשבת לאחת הערים הפופולריות ביותר בעולם, ומסיבה מוצדקת. היא ללא ספק עיר בעלת ניחוח רומנטי, הידועה כמקום מעולה לזוגות שמעוניינים לנפוש יחד במקום חלומי. לאורך השנים היא היוותה כתפאורה לכל כך הרבה סיפורים מרגשים, ועכשיו הגיע הזמן שלכם להכיר אחד האת השני טוב יותר באחת הערים הקסומות ביותר באירופה… לפני שאתם טסים לרומא, הכתבה הבאה תדריך אתכם דרך המקומות המומלצים ביותר ברומא לזוגות. קריאה מהנה!

פעילויות ברומא שאסור לזוגות לפספס

זרקו יחד מטבע אל תוך מזרקת טרווי
מזרקת טרווי הממוקמת בקצה "אקווה וירגו" היא אחד המקומות הרומנטיים ברומא שאין ספק שתהנו ממנו יחד. האגדה מספרת, שמי שמטיל מטבע לתוך המים של המזרקה מבטיח לעצמו ביקור חוזר בעתיד ברומא. מי שזורק שני מטבעות יזכה ברומן חדש, וזוג שיזרוק שלושה מטבעות, יזכה בחתונה וחיים משותפים מלאי אושר ועושר. אמנם לא בדקנו ואימתנו, אבל מה יש לכם להפסיד? בקצה המזרקה תמצאו פסלים מעוטרים של אלים יוונים וסוסים יפייפיים. לאחר שזרקתם מטבע, שבו באחד מבתי הקפה הפזורים בכיכר הקרובה. הזמן הטוב ביותר לבקר במזרקת טרווי הוא שעות הערב המוקדמות כאשר אור הירח משתלב עם המזרקה ואורות הרחוב הבהירים יוצרים תפאורה רומנטית ביותר.

מזרקת טרווי

צאו לשייט רומנטי על נהר הטיבר
ברומא לא חסרים מקומות רומנטיים, אך הפלגה בנהר היא מהמיוחדות ביותר. במהלך השיט תחלפו על פני האטרקציות המובילות של רומא כמו בזיליקת פטרוס הקדוש. בין סוגי השייט ברומא תמצאו אפשרויות רבות כמו שייט Hop On Hop Off , שייט בבר יין ושייט לארוחת ערב עם מוזיקה חיה. לכל סוג שייט יש מחיר וזמנים שונים.

נהר הטיבר טורקיה

לכו לאיבוד וצפו במופעי רחוב בשוק קמפו דה פיורי
צאו לקניות או צפו במופעי רחוב מגוונים בשוק בקמפו דה פיורי המפורסם . זהו שוק שפתוח כל בוקר מיום שני עד שבת והוא מקום פופולרי לקניית מאכלים טריים, בשרים, גבינות, פרחים יפים ועוד! מומלץ לבקר ביום הראשון של הטיול שלכם, ולפנק את בן או בת הזוג בזר יפה. עובדה מעניינת: קמפו דה פיורי הוקם בשנת 1869, מה שהופך אותו לאחד מהשווקים העתיקים ביותר ברומא .

שתו כוס יין בפיאצה נבונה
פיאצה נבונה זוכה בקלות בתואר של אחת הכיכרות היפות ביותר ברומא, והיא בהחלט שווה ביקור בזמן הטיול שלכם רומא. יש בה מזרקות קסומות, אנשים יפים, ואינספור בתי קפה ואמני רחוב. בנוס היא מלאת היסטוריה! הקיסר דומיטיאנוס בנה אותה בשנת 86 לספירה כאצטדיון לתחרויות. מאוחר יותר, הסירו את מקומות הישיבה, והכיכר הפכה למקום בילוי חברתי. מומלץ לאכול בה ארוחת בוקר רומנטית, או ליהנות מכוס קפה או יין בשקיעה.
טיפ מהמומחים: מומלץ לבקר בחודש דצמבר, שבמהלכו הכיכר הופכת לשוק קריסמס מקסים.

פיאצה נבונה רומא

חקרו את שכונת טרסטוורה
כשתסיימו בצד התיירותי של רומא, צאו לשוטט בין הרחובות הצרים של שכונת טרסטוורה. למבנים של השכונה יש קסם משלהם. טרסטוורה היא חלק עתיק ויפייפה ברומא עם המון מסעדות, בתי קפה ואמני רחוב וכל פינה. כשיתחשק לכם לעשות קניות, חנויות הבוטיק יציעו לכם מגוון של מזכרות ועבודות יד מיוחדות. קחו לכם את הצהריים כדי לאכול כאן ארוחה מקומית, ואז טיילו בשכונה עד ארוחת הערב. בלילה, תיהנו מחיי הלילה התוססים שלה עם איזה כוס יין או שתיים.

שכונת טרסטוורה רומא

צפו במנעולים של אהבה על גשר פונטה מילביו
פונטה מילביו הוא ללא ספק הגשר הרומנטי ביותר של רומא. בלילה תמצאו זוגות צעירים רבים תולים מנעולים על הגשר בן המאה הזה בצפון רומא. הטרנד התחיל כאשר שתי הדמויות הראשיות בסרט הרומנטי האיטלקי Ho voglia di te חיברו מנעול לגשר וזרקו את המפתח לתוך הנהר. הרבה זוגות רומאים הלכו בעקבותיהם. אם חשבתם לנסות גם, אנחנו חייבים להזהיר אתכם: המשטרה המקומית מסירה את המנעולים בקביעות ואף קונסת את כל מי שמחבר מנעולים חדשים לגשר – מה שכמובן לא עוצר את האוהבים צעירים מלתלות עוד מנעולים, כי עדיין אפשר למצוא רבים מהם על הגשר. צאו לטייל מעל הגשר עם החלק השני שלכם ונצלו את ההזדמנות כדי לגלות את אזור חיי הלילה שמסביב.

חזרו אחורה בזמן בקולוסאום
שום טיול לרומא לא יהיה שלם בלי ביקור האמפיתיאטרון האייקוני הזה שנבנה בשנת 80 לספירה ועומד עד היום. האמפיתיאטרון העתיק הזה שימש בעבר לקרבות גלדיאטורים, אבל עכשיו זה מקום מעולה שבו זוגות יכולים ללכת לאיבוד כשהם משוטטים בין העתיקות ומדמיינים איך הכול היה נראה בעבר הרחוק, כשאלפי צופים מילאו את האצטדיון.

קולוסאום רומא

רומא מחכה לכם!
טיסות לרומא: לחצו כאן
דילים לרומא: לחצו כאן