המדריך לחופשה רומנטית בוינה – עם המיטב של העיר

מדריך וינה לזוגות

וינה היא אחד היעדים הקסומים והיפים באירופה, במיוחד לזוגות מטיילים שמחפשים חופשה רומנטית. תוכלו ליהנות שם מתרבות והיסטוריה עשירה, מוזיאונים מעולים, מסעדות משובחות ושופינג שווה. בגוליבר אפשר למצוא טיסות לוינה, חבילות נופש לוינה ואף טיולים מאורגנים לוינה במחירים מעולים, ואנחנו סידרנו לכם את המדריך האולטימטיבי לחופשה רומנטית בעיר.

מידע כללי על חופשה בוינה

לצד היותה בירת המוזיקה, וינה נחשבת לאחת הערים הרומנטיות בעולם. היא מציעה לזוגות חוויה רומנטית עם ארמונות מרהיבים, כיכרות עירוניות יפות, מוזיאונים, גנים ובתי קפה. כל הפאר הזה לצד שילוב של מודרניות, הופך אותה ליעד נחשק (וגם לאחת הערים הכי ראויות למגורים בעולם).

איזה אטרקציות יש בוינה?

ארמון שנברון וגני הארמון Schönbrunn Palace
גני ארמון שנברון הם אחד המקומות ההיסטוריים ביותר בווינה, וגם אחד המקומות הרומנטיים ביותר. הם פתוחים לציבור ללא תשלום, ומשתרעים על שטח של למעלה מקילומטר רבוע אחד. טיילו בין הטרסות הפרחוניות עד שתגיעו לבריכת הכוכבים המדהימה מעוטרת בשיש. כאן גם נמצאים גן החיות העתיק והמפואר ביותר בעולם, ומוזיאון הכרכרה עם כרכרות זהב בהשראת סיפור סינדרלה.

ארמון בלוודר Belvedere Palace
ארמון בלוודר הוא ארמון קיץ מדהים מהמאה ה-18 המתהדר באוסף מיוחד של אמנים כמו הצייר הווינאי גוסטב קלימט. עם זאת, כשבאים עם החצי השני כדאי מאד לחפש את "הנשיקה", המכונה גם "האוהבים" – ציור דמוי פסיפס המציג זוג על סף נשיקה, המונחים זה בזרועותיו של זה. עם בגדים מעוטרים בעלי זהב, בשילוב פתיתי כסף, זהב ופלטינה – זהו מראה מדהים ובלתי נשכח

ארמון בלוודר בוינה

ארמון הופבורג ומוזיאון סיסי Hofburg Palace
האם ישנה דרך רומנטית יותר לחוות את וינה מאשר לבקר בארמון הופבורג ובגני סיסי? ארמון זה שימש פעם כביתם של ההבסבורגים שהיו בשלטון 600 שנה. כאן תלמדו על המורשת האוסטרית ותמצאו חדרים שנאמר כי הם היפים ביותר באירופה. אנחנו ממליצים להזמין כרטיס מראש ובכך לדלג על התור.

ארמון הופבורג וינה

שיט רומנטי לאורך נהר הדנובה
גלו את וינה דרך המים בסיור של שעה לאורך גדות נהר הדנובה. תיהנו פה מוינה רומנטית עם נוף מהמם של העיר מהבניינים הישנים והיפים ועד הרובעים החדשים והאופנתיים. ישנה אפשרות גם להזמין שיט עם ארוחת ערב.

שייט בנהר הדנובה בוינה

מוזיאון השוקולד
כמו שכניהם הבלגים, האוסטרים מתייחסים ברצינות רבה להכנת שוקולד. טעימת פרלינים היא אחד הדברים הטובים והטעימים ביותר לעשות בעיר. מוזיאון השוקולד מציע סיורים, טעימות וסדנאות להכנת שוקולד, ומספק מסע מטורף לחושים, כשבסוף הסיור מקבלים גם מתנה.

שוק  Nashmarket
זהו שוק הרחוב הגדול והפופולרי ביותר של וינה, ומשלב מסורות אוסטריות ישנות עם תרבויות חדשות שהביאו איתם המהגרים. כאן תמצאו טעמים ממגוון קבוצות אתניות לצד מבחר נפלא של מאכלים מקומיים.

נסיעה בכרכרת סוסים
אין דבר רומנטי יותר בוינה מאשר נסיעה בכרכרה. נקודת ההתחלה היא בדר"כ כיכר סנט סטפן משם תטיילו לאורך השדרה המדהימה המכונה רינגשטראסה.

רובע המוזיאונים
זוהי חצר רחבת ידיים של מתחם המוזיאונים הגדול ביותר של וינה, עם יצירות מכל רחבי העולם. המוזיאונים העיקרים והמומלצים לביקור הם Leopold Museum שמפורסם באוסף הענק של שילה ובתערוכת קבועה סביב וינה המודרנית, מוזיאון MUMOK לאמנות מודרנית, Kunsthalle  שם נמצאות תערוכות אמנות עכשוויות מתחלפות, וה- Architekturzentrum שהוא המוזיאון לארכיטקטורה.

ארוחת ערב רומנטית לאור נרות בגלגל הענק
אם לא עליתם על הגלגל הענק, לא באמת ביקרתם בוינה 😉   זו נחשבת לחוויה אייקונית עם נוף מטורף, אבל ישנה אופציה שווה עוד יותר לזוגות – חבילה הכוללת  ארוחת ערב לאור נרות עם תפריט מפנק ואווירה ואינטימית.

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים לוינה?

-אם אתם מעוניינים ליהנות מהעיר בצורה נעימה ולא עמוסה, אנחנו ממליצים לבקר בחודשי האביב והסתיו. בין יוני לאוגוסט העיר גדושה תיירים ומחירי המלונות מזנקים. חודש דצמבר מומלץ גם הוא כשהעיר כולה מקושטת לחג המולד וישנה אווירה קסומה מכל עבר.

-המקומיים מדברים כאן גרמנית, אבל כמעט בכל מקום ידעו להבין ולענות לכם גם באנגלית.

-הזמינו את ה-VIENNA PASS, כרטיס הכולל כניסה ללמעלה מ-60 אטרקציות כמו מוזיאונים, ארמונות וטירות, אוטובוס תיירים ללא תשלום, סיורים מודרכים ושייט בנהר. ישנה גם אפשרות להוסיף כרטיס תחבורה ציבורית.

-ההתניידות בוינה נוחה מאד ברגל, אך ישנה גם מערכת מצוינת של רכבת תחתית ועילית.

-בניגוד לארץ החנויות כאן פועלות בשעות מוגבלות. רובן פתוחות בין השעות 9:00-18:30, ובשבתות נסגרות בשעה 17:00 או 18:00. כמעט כולן סגורות בימי ראשון וחגים, והמוזיאונים פתוחים לרוב בין השעות 10:00-17:00.

-המטבע המקומי בוינה הוא היורו.

איזה מלונות מומלצים יש בוינה?

מלון Park Villa הוא מקום האירוח הרומנטי האולטימטיבי בוינה, וכולל פטיו חיצוני וקסום, חדרים עם מרפסות ועיצוב בסגנון ארט נובו. מלון הבוטיק Kugel ממוקם במיקום מרכזי ליד רובע המוזיאונים של וינה ומציע ארוחת בוקר עם חומרי גלם אורגניים, בעוד מלון Grand Hotel Wien הוא הבחירה האולטימטיבית לזוגות שמחפשים להתפנק. הוא נבנה במקור בשנת 1870, ומעניק שירות ברמה עולמית ומסעדת גורמה.

וינה מחכה לכם!

טיסות זולות לוינה: לחצו כאן
חבילות נופש משתלמות לוינה: לחצו כאן
טיולים מאורגנים שווים לוינה: לחצו כאן