המלונות הכי רומנטיים לחופשה זוגית בארץ

בראון ירושלים

חופשה רומנטית תמיד באה בטוב – רק אתם והחצי השני שלכם במלון מפנק, משכשכים בבריכה או נרגעים בטיפול ספא…העיקר שביחד. בארץ קיימים לא מעט מלונות שיודעים להעניק את החוויה הזו בדרך הטובה ביותר, ואצלנו בגוליבר תמצאו את כולם. הכנו לכם רשימה שתאהבו במיוחד, עם בתי המלון הכי רומנטיים לחופשה זוגית בארץ:

מלון בוטניקה

מלון חדש של רשת פתאל הפופולארית, הממוקם בלב המושבה הגרמנית בין הר הכרמל לים, ומציע חווית אירוח יוקרתית עם נופים עוצרי נשימה של העיר. עיצוב הפנים בחלל שואב השראה מהגנים הבהאיים הסמוכים עם חללים פתוחים וצבעים חמים. ב-163 החדרים מיטב המתקנים המודרניים כמו טלוויזיה חכמה, מכונות נספרסו, מוצרי טיפוח יוקרתיים ובחלקם מרפסות עמידה עם נוף מהמם לגנים הבאהים. חדרי הטמפלרס מיועדים למתפנקים באמת וממוקמים בקומות העליונות עם תקרה משופעת בסגנון אירופאי. מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר עשירה לאורחים עם דגש על חומרי גלם טריים ומשובחים, בעוד ספא המלון המפנק מאפשר לאורחים לקחת פסק זמן וליהנות מחוויה מיוחדת ומרגיעה עם שלל טיפולים המתבצעים ע"י צוות מטפלים מקצועי. תמצאו בו סאונה יבשה, סאונה רטובה ומכון כושר מאובזר בציוד המתקדם ביותר. בגג המלון בריכת שחייה עונתית בה תוכלו לשכשכך ולהשתזף במיטות הפזורות סביב, וישנו גם בר ממנו תוכלו להזמין משקאות שונים.

מלון בוטניקה

מלון קדם

אנרגיות מהטבע והזנה לגוף ולנפש הם רק חלק ממה שתמצאו במלון הבוטיק "קדם". עם מיקום במורדות יערות הכרמל ובקרבה למעיין עין קדם, הוא מציע אירוח בוטיק הכולל ירידה לפרטים הקטנים ושימוש בחומרי בנייה טבעיים שמעניקים הרמוניה וחיבור לאמא אדמה. בחודשי החורף תוכלו להתחמם מול האח שבלובי וליהנות מהבר המגיש תפריט עשיר של אוכל, שתייה חמה וקרה ומגוון משקאות אלכוהוליים. במלון 61 חדרי אירוח וסוויטות מרווחות על פני 3 קומות בעיצוב מודרני לצד קווים נקיים וטבעיים היוצרים חוויה מאוזנת ומענגת. "מיני סוויטת פורסט" מתאימה לזוגות הרומנטיים ובעלת אמבט עגול ומפנק וגם מרפסת עם נוף מרהיב לבריכת האינסוף. הקולינריה במקום הינה איכותית ומוקפדת עם חומרי גלם טריים ואיכותיים. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר עשירה מדי יום ופרודוקטים מקומיים החל מגבינות בוטיק, לחמים טריים ומנות ביצים, ובערבים גם מנות בשריות מגוונת בליווי יינות בוטיק מהאזור. ספא המלון האיכותי הינו מוקד למחפשים רוגע ושלווה עם מגוון רחב של טיפולי מגע ועיסויים, מלתחות, ארוניות אחסון ופינת רגיעה עם כיבוד ושתייה חמה. בסאונה הפינית היבשה תעברו תהליך הזעה מוגבר ועליית חום הגוף שמזרזים ניקוי רעלים לצד שיפור זרימת הדם והקלה על כאבי שרירים. כמו כן ישנם חמאם טורקי, חדר כושר מצויד במכשור מתקדם וחוגים שונים כגון יוגה, פילאטיס ואימונים קבוצתיים. מרכז ביוטי עם טיפולים קוסמטיים זמין גם הוא. בריכת ה"אינפינטי" המפוארת ממוקמת אל מול הנוף המדהים של הרי הכרמל ומאובזרת במיטות שיזוף ואזורים מוצלים בהם תוכלו להתרווח ולהטעין אנרגיות. בחודשי החורף בריכת המלון מקורה ומחוממת! תמצאו גם מבחר סדנאות, הרצאות, חוגים, חדרי ישיבות ואינטרנט אלחוטי חינם בכל המבנה

מלון קדם

מלון גלי כנרת

מלון גלי כנרת ממוקם על שפת הכנרת ועבר חידוש והשקעה נרחבת אשר הפכו אותו למלון יוקרה בסטנדרטים אירופאיים. תהנו בו מחוויה קולינרית מדהימה בניצוחו של השף המפורסם אסף גרניט וקבוצה מחניודה, נופים עוצרי נשימה ומרכז בריאות וספא מפואר. במלון 120 חדרים הכוללים עיצוב מודרני וצבעים נקיים לצד ריצוף עץ, תקרות מעוטרות וריהוט מסוגנן. "סוויטת גלי כנרת" המרווחת בעלת מרפסת ונוף לכנרת והרי הגולן וכוללת סלון וחדר שינה נפרדים.
במלון קולינריה מהמובילות בארץ בניצוחו של השף האייקוני אסף גרניט וקבוצת מחניודה. עם חומרי גלם מהמגדלים המקומיים ותוצרת גלילית תהנו מחוויית מזון מהטובות ביותר. ארוחת בוקר מעולה מוגשת מדי יום במסעדת "לוטה", כשבצהריים ובערב המסעדה מציעה תפריט דגים ובשרים משובח, ובמשך כל היום תהנו מקוקטיילים טעימים ואלכוהול משובח. במרכז הבריאות והספא חוויה מרגיעה שתיקח אתכם למסע בזמן אל התקופה הרומית עם חדרי טיפולים וצוות מקצועי המשלב טכניקות עיסוי וטיפול באבנים חמות, חמאת שיאה ורכיבים בהתאמה אישית. כמו כן ישנם ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה ולאונג' רגיעה עם חליטות ומאפים

מלון גלי כנרת

מלון וילה בראון ירושלים

מלון "וילה בראון" הממוקם במרכז העיר, נבנה בוילה פרטית מהמאה ה-19 אשר הורחבה בתהליך שימור קפדני למלון בוטיק. הוא משלב בין מזרח למערב ושוזר את התקופה העות'מנית והמנדט הבריטי לכדי עיצוב פנים מרהיב בצבעים עזים של אדום, ברקת וסגול, אבן שיש ירושלמית ומוצרי אמנות ותמונות ייחודים של קבוצת "פיקוק קולקטיב" הפזורים ברחבי כל החלל. בכניסה ללובי ספריית האיקסים האייקונית של הרשת לצד קירות אבן מקוריים של הוילה, פינות ישיבה נעימות, שטיחים מפוארים בהדפסי חיות, ואח מחממת בימי החורף הקרירים. תוכלו לבחור מתוך 24 חדרים בסגנון אקלקטי עם השראות קולוניאליות כשבכולם צבעי סגול-טורקיז, אביזרי וינטג' וחדרי אמבט מפוארים. המתפנקים באמת ייהנו מחדרי עליית הגג היוקרתיים והמרווחים המספקים מפלט אינטימי בקומה העליונה עם תקרות משופעות, חדר רחצה מצויד באמבט ומקלחון, מיני-בר וגישה ישירה אל מרפסת הגג והספא של המלון. ארוחת הבוקר שמוגשת בגן התה החיצוני והציורי, הורכבה על ידי השף המפורסם מאיר אדוני וכוללת הגשה לשולחן של מבחר מאפים טריים, מזטים ים תיכוניים מעולים ומנה עיקרית לבחירה כמו אומלט בסגנון צרפתי או בורקס טורקי מסורתי. בר המערה מתחת לקומת הקרקע שוכן בבאר מים עתיקה וכולל עיצוב ייחודי לצד יינות בוטיק ישראליים וקוקטיילים מיוחדים. בקומת הגג מרכז הספא של המלון עם מגוון טיפולים ועיסויים על רקע הכנסייה האתיופית והרי ירושלים. תוכלו להתפנק ולהירגע עם עיסוי שוודי או אבנים חמות ורפלקסולוגיה. בחוץ מחכה ג'קוזי חיצוני תחת כיפת השמיים עם מיטות שיזוף

וילה בראון ירושלים

מלון רויאל שנגרילה

מלון "רויאל שנגרילה" שוכן על פסגת צלע הר, מול המצפה התת ימי, ומציע חווית נופש יוקרתית ואקסקלוסיבית עם חדרים ווילות בהשראת המזרח הרחוק ונופים עוצרי נשימה אל הים האדום. חדרי "דלקס שנגרילה" שחלקם עם נוף לים, מצוידים בטלוויזיה שטוחת מסך, מיזוג אוויר, מיני-מקרר ושמיכות פוך, בעוד אלו שאוהבים להתפנק עד הסוף מחכות הווילות המפוארות אשר יגרמו לכם להרגיש ויאיפי. "וילות שנגרילה" הגדולות במיוחד צופות אל מפרץ אילת ומאובזרות במרפסת שיזוף עם בריכה מחוממת, פינת ישיבה, חדר אמבט עם נוף, כניסה חופשית לטרקלין והן מותאמות לזוגות בלבד. "וילה קוסמוי" בעלת בריכה פרטית מחוממת, חדר רחצה יוקרתי עם מקלחון ואמבט ומכונת נספרסו, וב"וילה אמאן" מתחם חיצוני מעוצב, בריכה, דק חיצוני עם פינת ישיבה ומיטת קינג סייז מפנקת. 

מדי בוקר מוגשת לרשות האורחים ארוחת בוקר איכותית בדגש על חומרי גלם טריים, עם מבחר מאפים, סלטים, מיצים וסוגי קפה שונים. הטרקלין פתוח מדי יום החל מ-7:30 ועד 17:00, ותמצאו בו כיבוד הכולל משקאות חמים וקלים, קינוחים ופירות שונים.

כמו כן אורחים נהנים מגישה חופשית למכון הכושר שנמצא במלון "אורכידאה" הסמוך, וגם ממרכז בריאות וספא המציע תפריט טיפולים רחב ומפנק.

רויאל שנגרילה

מלון ישרוטל אוריינט ירושלים

מלון היוקרה "אוריינט ירושלים" מבית ישרוטל, ממוקם בסמוך למתחם התחנה והמושבה הגרמנית, ומציע חווית אירוח מפנקת ואקסקלוסיבית בדגש על היסטוריה ירושלמית ושילוב של אומנות ואדריכלות ברמה גבוהה. במלון מוצג אוסף יצירות של אמנים ישראלים בינלאומיים וגם 12 יצירות מעשה ידיהם של סטודנטים שנה ג' במכללה לעיצוב בבצלאל. 243 חדרים זמינים לאורחי המלון עם מיטב מתקנים חדישים. אורחים המעוניינים להתפנק באמת, ימצאו את בנייני ה"הריטג'", מתקופת הטמפלרים של המאה ה-19, אשר עברו תהליך שימור קפדני, ובעלי 39 חדרי קולוני מפוארים במיוחד עם אריחי רצפה מעוטרים, חלונות מקומרים ורהיטי וינטג' מיוחדים. כל אורחי החדרים הללו נהנים מליווי אישי, כניסה לטרקלין העסקים ומתנת שף. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עשירה במיוחד במסעדת "סמדר" עם תפריט חלבי מפנק ודגש על חומרי גלם ירושלמיים לצד תוצרת מקומית איכותית, כשאורחים צמחוניים/טבעוניים ורגישים לגלוטן וחלב ימצאו מנות מותאמות וטעימות. בריכת השחייה החיצונית שעל גג המלון בעלת נוף פנורמי עוצר נשימה של העיר, ותוכלו להתרווח במיטות השיזוף הפזורות סביב. בספא "יערות הכרמל" תפריט עשיר של מעל 70 טיפולים מפנקים אשר יגרמו לכם להתנתק ולהתמסר לרוגע והשלווה. כמו כן ישנם בריכה פנימית מקורה, חמאם טורקי, חדר כושר מאובזר וסאונה

ישרוטל אוריינט ירושלים

להזמנת חופשה זוגית בארץ לחצו כאן >