יאסו! המסעדות הכי טעימות באתונה שלא תרצו לפספס

תיירים רבים, ובייחוד ישראלים, א אוהבים לטוס לאתונה, בגלל המטבח המקומי המעולה שמזכיר מאד את שלנו. בין אם מדובר בדוכני רחוב, בתי קפה ציוריים וכמובן – טברנות לחגיגות עד השעות הקטנות של הלילה, באתונה לא תישארו רעבים לרגע.

קבלו המלצות למסעדות ובתי מאפה מומלצים בעיר היוונית מכאלה שמבינים עניין 😊

Kosta's Souvlaki
בדלפק קטן וצנוע, ועם תור אשר משתרך כמעט בכל שעות היממה, נמצא הסופלאקי הכי טוב בעיר. על הגריל מניחים לכם פיתה ספוגה בשמן זית, מעל קוביות בשר דשנות, רוטב עגבניות, בצל, ציפס ויוגורט (אפשר גם בלי). ארוחה מעולה וגם זולה
כתובת: Pl. Agias Irinis 2, Athina 105 60, יוון

Lukumades
דקה הליכה מדוכן הסופלקי של קוסטה, נמצא מקום שמוכר סופגניות לוקומאדס מעולות, עם המון תוספות כמו שוקולד פרלין, קרם בננה, קינדר בואנו ואפילו מגוון אופציות מעולות ומלוחות. את הסופגניות מטגנים ממש ברגע ההזמנה ככה שמקבלים אותן חמות וטעימות. התמכרות באחריות!
כתובת: Eolou 21, & Aghias Irinis Str, Athina 105 51, יוון

O thanasis
תחנת חובה לכל מי שמגיע לעיר, שיודעי דבר חוזרים אליה שוב ושוב בגלל הקבב המעולה! על לאפה גדולה מגיעות 4 חתיכות עסיסיות של בשר מתובל, ומעליהן עגבניות צלויות ובצל סגול. ישנן עוד מגוון מנות כמו סלט יווני עם פטה, ציזיקי קרמי טעים ושלל מנות מהמטבח היווני. והמחירים? מצחיקים!
כתובת: Mitropoleos 69, Athina 105 55, יוון

Evgenia
עוד מקום אהוב במיוחד על המקומיים היא מסעדת "יגבניה" באזור הפלאקה, שמגישה אוכל ביתי ואת אחת מנות המוסקה הטובות שתטעמו. תוכלו לפתוח שולחן עם לביבות קישואים קריסיפיות נהדרות, חציל קלוי על האש ופטה אפויה בתנור. אבל גולת הכותרת כמובן היא המוסקה שמגיעה בחתיכה ענקית עם חצילים, תפוחי אדמה ובשמל! בסוף תמיד בעלת הבית מפנקת בקינוח סולת על חשבון הבית.
כתובת: 44A Voulis Plaka, Athens Greece

Karaköy Güllüoglu
סניף של הרשת הטורקית מאיסטנבול, שמוכרת בקלאוות מעולות מכל הסוגים – פיסטוק, שוקולד, אגוזים וכמובן גם קינוחים טורקיים מסורתיים. ברי המזל שביניכם ימצאו מדי פעם את עוגיות הקורבייה – או עוגיות "חול" כמו שהסבתות שלנו קוראת להן, עשויות שקדים ואבקת סוכר ופשוט נמסות בפה. הן בד"כ נמכרות בחודשי חג המולד אבל בשל הביקוש נמכרים גם ביתר החודשים. ממליצים לקנות 2 קופסאות הבייתה כי אחת לא תשרוד 🙂
כתובת: 10 Nikis, Athens 105 63 Greece

Little Kook
אולי המקום הכי אינסטגרמי באתונה בהשראת ״אליס בארץ הפלאות״. המלצרים לבושים כמו הדמויות מהסיפור, וכל התפריט מבוסס על עולם האגדות. תוכלו להזמין תה קר מעולה בטעמים ולבחור מתוך מגוון מסחרר של קינוחים כמו ה"עקב של אליס" – שוקולד תות ממולא קרם, לצד גלידה וקצפת – מתוקקק אבל טעים. מומלץ בעיקר בשל החוויה והתמונות לאינסטוש.
כתובת: Karaiskaki 17, Athina 105 54, יוון

Bougatsadiko Psirri
בית קפה שמוכר מאפים יוונים מסורתיים מבצק פילו במילויים מלוחים ומתוקים, כשהכי מפורסם הוא המתוק שמגיע כבצק פילו קריספי, עם קרם וניל מחלב וסולת – חם, מתוק ונמס בפה!
כתובת: Pl. Iroon 1, Athina 105 54, יוון

Mám
דוכן צנוע וקטן עם 3 סוגים של בורקסים. תוכלו לנשנש אחד מבצק פריך במילוי פטה וגבינה וגם בורקס דק דק במילוי בולגרית ותרד
כתובת: Pesmazoglou 3, Athina 105 59, יוון

Krinos (est.1923)
המוסד הכי ותיק לסופגניות הלוקומאדס בעיר. פה הן מגיעות ממש כמו הספינג' שאנחנו מכירים עם חור באמצע, אבל הרבה יותר אווריריות וקלילות, עם רוטב דבש וקינמון מעל. עוד תחנת חובה לכל מיש מבקר בעיר.
כתובת: Aiolou 87, Athina 105 51, יוון

Overoll croissanterie
מקום יחסית חדש בסצינה הקולינרית של אתונה, שמציע מלא קרואסונים אינסטגרמיים במילויים מיוחדים, כמו פיסטוק, נוטלה ומאפה סניקרס שיעיף אתכם בכל ביס.
כתובת: Praxitelous 27, Athina 105 60, יוון

ellyz
בית קפה אינסטגרמי כשכל העיצוב הוא עם פרחים וצבעים של ורוד. תזמינו משקה מתוך מבחר גדול וצבעוני כמו לאטה ורוד (כן כן), תאכלו ארוחת בוקר נהדרת או תשבו על קינוח מעולה מתפריט גדול כמו פאי לימון.
כתובת: Agiou Filippou 11, Athina 105 55, יוון

Hytra
בגזרת המחירים היותר גבוהים (אך עדיין זולים ביחס לארץ) נמצאת מסעדת המישלן הזו, שכוללת תפריט מובנה במגוון מסלולים ומחירים. תמצאו שם טייקים מיוחדים כמו עוף על מקל בציפוי אוכמניות , מרק שמגיע בתוך בצל חי, מנות דג מעולות, מאפה שמזכיר את הקובנה התימנית ואפילו פרלין בצורת גולגולת.
כתובת: Leof. Andrea Siggrou 107-109, Athina 117 45, יוון

M S Roof Garden
בר מהמם שממוקם על גג, ומציע תצפית פנורמית מרהיבה על כיכר מונסטיראקי והאקרופוליס שממול. אפשר להזמין אוכל או סתם לשבת על דרינק, שתייה קלה או קפה, ולהתבונן בנוף המרהיב שממול.
כתובת: Athinas 1 &, Ermou, Athina 105 54, יוון

Yoleni’s
לכל הפודיז שאוהבים לקנות חומרי גלם מקומיים חזרה איתם לארץ, חובה להגיע למקום הזה. תמצאו שם ממרחים שונים, גבינות בוטיק, זיתים מעולים וחטיפים מלוחים.
כתובת: Solonos 9, Athina 106 71, יוון

hans&gretel
חנות ממתקים צבעונית וחמודה בהשראת סיפור האגדות של "הנזל וגרטל". החלל כולו כולל ממתקים עם מגוון סוכריות צבעוניות, פנקייקים מיוחדים, ברד בבקבוקים צרים וגבוהים וגלידות בטעמים מיוחדים. חוויה חובה, אפילו אם תחליטו לא לרכוש כלום.
כתובת: Adrianou 48, Athina 105 58, יוון

אתונה מחכה לכם!

לכל הטיסות לאתונה במחירים שווים>>>
לכל הדילים המשתלמים לאתונה>>>