המקומות הכי שווים בפריז שאסור לכם לפספס

פריז היא עיר האורות, והיא גם אחת הערים היפות והרומנטיות בעולם. זוהי עיר שמושכת אליה אלפי מטיילים מדי שנה, ולא בכדי. היא בעלת היסטוריה ותרבות עשירה, מלאה באמנות וארכיטקטורה מפוארת, והיא גם ביתם של מסעדות מישלן מהטובות בעולם. אם אתם מחפשים מקום לבקר בו עם בן/בת הזוג, או אפילו אם אתם סתם רוצים לחוות יעד חדש ומרגש, טיסות לפריז בהחלט צריכות להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. יש כל כך הרבה דברים לעשות בפריז – החל מביקור במגדל האייפל המרהיב ועד אכילת מקרונים ב-Ladurée –  ככה שקשה לדעת מאיפה להתחיל.

אתרי התיירות המפורסמים ביותר בפריז

הלובר: אחד המוזיאונים הפופולריים בעולם, וקל להבין מדוע – הוא מכיל מעל 35,000 יצירות אמנות מכל רחבי התבל, כולל אחד הציורים המפורסמים ביותר בכל הזמנים: המונה ליזה! אפשר לבלות ימים בשיטוט בין הגלריות הרבות, אבל אם יש לכם זמן רק לחדר אחד, ודאו שזו גלריית העתיקות המצרית. היא מכילה כמה מהחפצים העתיקים המדהימים ביותר בהיסטוריה. אם יש לכם זמן רק למוזיאון אחד בעת ביקור בפריז, ודאו שזה המוזיאון הזה! מחירי הכרטיסים ללובר הם 17 אירו למבוגרים, ובחינם לקטינים מתחת לגיל 18. כרטיסים ניתן לקנות באתר הרשמי של הלובר louvre.fr. חשוב לדעת: ביום השבת הראשון של כל חודש, בין השעות 18:00-21:45 – הכניסה חינם לכולם! בימי שישי בערב, הכניסה חינם לבני 26 ומטה.

מוזיאון הלובר בפריז

שער הניצחון: המפורסם ביותר כאנדרטה לאלו שלחמו למען צרפת במהפכות צרפת ובמלחמות נפוליאון. ניתן למצוא את הקשת המרשימה הזו בקצה של שדרת השאנז אליזה.

שער הניצחון בפריז

מגדל אייפל: המבנה האייקוני הזה נבנה עבור תחרות יריד העולם של 1889 והוכתר מיד כאחד המבנים היפים ביותר שהוקמו על ידי אדם. היום הוא מושך אליו מיליוני תיירים מדי שנה שמגיעים רק כדי לראות אותו מקרוב (ולטפס במעלה המדרגות שלו). אם אתה מעוניינים בנוף מדהים על פריז אז זה בהחלט שווה בדיקה!

מגדל אייפל פריז

פנינים נסתרות בפריז

פריז היא ללא ספק עיר של פנינים נסתרות, יש בה הכול: קטקומבות עתיקות, מנהרות תת קרקעיות, שוק פשפשים עצום להפתיע ועוד. אם אתם מעוניינים לחקור את העיר בצורה לא שגרתית, בחרו בסיור אופניים. תוכלו לראות את העיר מנקודת מבט אחרת, ותוכלו לעצור בכל פעם שתרצו לצלם או סתם ליהנות מהנוף.

הראשון מבין אבני החן הנסתרות הללו הוא "Musée Carnavalet", שהוא מוזיאון המוקדש לספר את סיפורה של פריז דרך הארכיטקטורה וההיסטוריה שלה. הוא ממוקם ליד מרכז פומפידו וכניסה אליו עולה רק 5 אירו.

פנינה נסתרת שנייה בפריז היא "ז'רדן דה פלנטס", שהוא גן בוטני מדהים עם למעלה מ-9000 צמחים שמוצגים בו. תמצאו אותו ליד מוזיאון "ד'אורסיי" וניתן להיכנס אליו בחינם בתקופות מסוימות בשנה (בדקו באתר האינטרנט שלהם).

הגן הבוטני פריז

מקום נהדר נוסף לבקר בו בזמן השהייה בפריז הוא הקטקומבות של פריז – סדרה של מנהרות מתחת לעיר שבהן אוחסנו גופות של אנשים שנפטרו בעבר לפני שניתן היה לקבור אותן על פני הקרקע, בזמנים שבהם היו מגפות או מחלות.

הקטקומבות של פריז

גשר פונט אלכסנדר השלישי: הגשר הזה מחבר את פלאס דה לה קונקורד עם השאנז אליזה, וזה אחד הגשרים היפים בפריז. הוא נבנה בשנת 1900 לכבודו של הצאר אלכסנדר השלישי, שביקר בצרפת לעתים קרובות לפני מותו בשנת 1894. הגשר מעוטר בפסלי ברונזה יוקרתיים, וכמובן תוכלו לעבור ולהתרשם ממנו בחינם!

גשר פונט אלכסנדר השלישי בפריז

פריז מחכה לכם!

לטיסות לפריז: לחצו כאן
לדילים משתלמים ביותר לפריז: לחצו כאן