הפיצריות הטובות ביותר באיטליה שאתם חייבים להכיר

הפיצות הטובות באיטליה

פיצה זה החיים – כי מה צריך יותר מבצק, רוטב עגבניות וגבינה משובחת? חלק מעדיפים עם תוספת של זיתים שחורים וחלק פטריות  או תירס..ושלא נתחיל לדבר על אלה ששמים אננס מעל! 😱

לרגל יום הפיצה הבינלאומית עשינו לכם סקירה מקיפה של איפה למצוא ולאכול את הפיצות המומלצות ביותר באיטליה! אז קדימה תכינו את הבטן, אבל רק אל תשכחו לחזור עם איזה מגש טייק אוואי בשבילנו 🙂

הפיצריות הטובות ברומא

Pizzarium 
אחת מהפיצריות האהובות ברומא, עם תור ארוך שמשתרך במשך כל שעות היממה. תמצאו כאן בצק עשוי קמח חיטה אורגני, רך במרכז עם שוליים קראנצ'ים, עם אינספור תוספות ושילובים מדהימים, וגם פיצות טבעוניות וצמחוניות. לאחר אפייה בתנור עצים, הפיצה נחתכת לפרוסות מלבניות ומושחתות.

La Gatta Mangiona
מקום פופולרי שמציע את הפיצות הטובות ביותר באיטליה (כך אומרים), עם פיוז'ן של סגנון רומי ונפוליטני כאחד – פריכות ועבות. כל פיצה כאן מכוסה בתוספות עונתיות ופשוטות, לצד שילובים יוצאי דופן כמו מוצרלה באפלו עם סלמי חריף ועוד..

Sforno 
כאן מגישים פיצות מבצק עשוי קמחים מובחרים, בתפיחה ארוכה במיוחד. התוצאה – ניגוד מושלם בין פריכות לרכות. נסו את פיצת קאצ'ו א פפה, הומאז' למנת הפסטה הרומית הנהדרת.

הפיצריות הטובות בנאפולי

Starita
זהו ביקור חובה אם הגעתם לעיר. התור ארוך, אבל תאמינו לנו, הוא שווה את ההמתנה. לפני שמוסיפים עליו מוצרלה, רוטב ושאר תוספות טריות, בצק הפיצה מטוגן בשמן עמוק ונאפה בתנור לקבלת אפקט קרמי ופריך. זה מה שהופך את הפיצה למדהימה ולאחת כזו שלא תמצאו במקום אחר.

L’Antica Pizzeria da Michele
אחת הפיצריות הוותיקות בעיר, עם עיצוב בסיסי ותפריט של שתי פיצות. כן, שמעתם נכון – הפיצרייה מציעה רק שתי פיצות איטלקיות מסורתיות אותנטיות, מרינרה ומרגריטה. אפילו ג'וליה רוברטס ביקרה כאן בסרט "לאכול, להתפלל, לאהוב". אז תגיעו סבלנים לתור הארוך, כי ברגע שאתם בפנים, תבינו למה.

Di Matteo
נפתחה בשנת 1936, ונחשבת לפיצריה העמוסה ביותר ברחוב. כאן יגישו לכם פיצות איטלקיות מדהימות הישר מהתנור, עם טעמים איטלקיים עשירים. בקשו את הפיצה פריטה – פיצה איטלקית פופולרית מטוגנת בשמן עמוק עם ריקוטה וגבינת פרובולונה.

הפיצות הטובות בנאפולי

הפיצריות הטובות בפירנצה

Santarpia
פיצריה של של הפיציולו הידוע ג'ובאני סנטרפיה, המגישה פיצות איטלקיות אותנטיות עם מרכיבים מוקפדים. נסו את הפיצה הקלאסית עם תוספות כמו מוצרלה וריקוטה, פסטו לימון ופטרוזיליה, בוראטה וכמהין יוקרתי ועוד. הבצק נשאר בחוץ למשך 48 שעות, מה שמביא לבסיס פיצה קליל, פריך, תפוח ואוורירי במיוחד. אבל הקפידו להזמין שולחן זמן רב מראש, כי באמת קשה לתפוס כאן מקום.

הפיצריות הטובות בורונה

I Tigli
כאן מגישים בצק שתפח היטב, ותוספות שהופכות את הפיצות לארוחה של ממש כמו לובסטר וקוויאר!

Saporè DownTown
פיצריה מודרנית הממוקמת קצר מהמרפסת של ג'ולייט. סגנונות הפיצה מגוונים כאן החל מפיצה קראנץ' (סגנון רומי), פיצה דופיו קראנץ' (קראנץ' כפול), לה פיצה טונדה (עגולה), אריה אל ופור (בייגל פיצה) ואריה די פאן (רך ואוורירי).

הפיצות הטובות בורונה

הפיצריות הטובות במילאנו

Spontini
תחנת חובה במילאנו ומסיבה מצוינת – מאז 1953, הפיצריה הקטנטנה מושכת קהל רב. כאן תמצאו רק פיצה איטלקית מסורתית מסוג אחד – מרגריטה. היא אוורירית, שמנמנה וחתוכה לפרוסות רגילות או גדולות.

MANI IN PASTA
כאן הפיצות קלילות וריחניות, עם מרכיבים איכותיים כולם מיצרנים נבחרים. בנוסף לפיצות המסורתיות יש ספיישלים מיוחדים כמו טראפלס, ארטישוק וברוקולי. נסו את הפיצה טבעונית המעולה, שמבוססת על חצילים, פרחי קישואים, עגבניות מיובשות ופסטו פיסטוק.

הפיצריות הטובות בונציה

Antico Forno
כאן אפשר  לבחור בין פיצה בסגנון רומי דק ופריך, לבין פיצה עבה עם מרכיבים עונתיים כמו כרוב אדום, זיתים, פטריות ועוד רבים אחרים, לצד רוטב עגבניות ומוצרלה באפלו.

איטליה מחכה לכם!

לטיסות זולות לאיטליה: לחצו כאן
לחבילות נופש משתלמות לאיטליה: לחצו כאן