חופשה בפראג עם ילדים

פראג

ביקור בפראג – עיר הבירה של צ'כיה, נחשב לחוויה קסומה במיוחד בשל ההיסטוריה העשירה והמורשת האדריכלית המרהיבה, האווירה הציורית בסמטאות הצרות, הפארקים הירוקים הרבים וגם קולינריה מעולה. אבל אם אתם מתכננים להגיע לכאן עם הילדים, תשמחו לגלות שמחכות לכם פה לא מעט אטרקציות שוות במיוחד לבילוי משפחתי עם גשרים מרהיבים, טירות עתיקות, מוזיאונים ייחודיים ופארקים שווים. אתר גוליבר מציע טיסות לפראג וכמובן דילים לפראג במחירים מיוחדים ובמגוון הגדול ביותר, ואם אתם מתכננים חופשה בפראג עם הקטנטנים, קבלו מאיתנו את המדריך הכי שווה!

פראג

גן החיות ופארק סטרומובקה Stromovka Park and Zoo

פארק סטרומובקה הוא פארק עירוני ציורי ברובע הולשוביצה, הנחשב לפארק הגדול ביותר בעיר שמשתרע על פני כ-95 דונם. פירוש השם הוא "משתלת עצים", בשל העובדה שהוא הוקם במקור כשמורת צייד מלכותית ומקום לגידול עצים. תמצאו כאן שטחים ירוקים, שבילים מתפתלים, בריכות ציוריות ויערות מרשימים. זהו מקום מעולה למסלולי הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, פיקניק, או סתם לשבת ליהנות מהטבע.

גן החיות של פראג ממוקם ממש בסמוך לפארק סטרומובקה, משתרע על שטח של כ-580 דונם ומשמש בית למגוון רחב של בעלי חיים. הוא מעורב במספר תוכניות רבייה ועובד בשיתוף פעולה הדוק עם ארגונים בינלאומיים לשימור מינים בסכנת הכחדה. בעת הביקור אפשר להתרשם מאזורי נושא המייצגים בתי גידול שונים כמו הסוואנה האפריקאית, הג'ונגל האינדונזי ואזורי הקוטב, וכמובן בעלי חיים רבים החל מפילים, ג'ירפות, אריות, נמרים, גורילות, פינגווינים ועוד…

גן החיות של פראג

פארק המים Aquapalace

פארק מים זה נחשב לאחד מפארקי המים ומתחמי הבילוי הגדולים במרכז אירופה, המתפרש על שטח של למעלה מ-9,150 מ"ר. כאן תוכלו ליהנות ממגוון בריכות, מגלשות מים ואטרקציות למבקרים בכל הגילאים. אזור בריכות הרפתקאות והרפיה נותן מענה להעדפות שונות, החל ממגלשות מים מרגשות ובריכות גלים ועד מתחמי הרפיה רגועים עם סילוני הידרומסאז' וג'קוזי. לילדים מחכה אזור ייעודי עם בריכות רדודות, מגלשות מים, מתקני מים אינטראקטיביים ומיני משחקים, ולמבוגרים מתחם סאונה גדול עם מבחר רחב של סאונות, מרחצאות אדים ואזורי מנוחה, כמו גם מרכז ספא מפנק עם מגוון עיסויים וטיפולי יופי. אם אתם מעוניינים ללון באזור, ישנו בית מלון ממש במתחם עצמו המספק גישה ישירה ונוחה לפארק המים, וגם מסעדות מעולות וברים המגישים תפריט של מנות צ'כיות משובחות.

Aquapalace

מוזיאון השעווה (Wax Museum Grevin)

מוזיאון השעווה של גרווין ממוקם ליד כיכר העיר העתיקה ומציג אוסף גדול של דמויות שעווה ממגוון רחב של תחומים כמו קולנוע, מוזיקה, ספורט, פוליטיקה ועוד. תוכלו לצלם תמונות סלפי עם סלבריטאים מפורסמים, שחקנים, מוזיקאים וספורטאים, ואפילו לגעת או לקיים אינטראקציה עם מוצגים מסוימים. לעתים קרובות מוצגות כאן תערוכות מיוחדות בעלות נושאים ספציפיים או תצוגות זמניות.

Wax Museum Grevin

מוזיאון השוקולד (Muzeum čokolády Choco-Story Praha)

מוזיאון השוקולד בפראג ממוקם במרכז ההיסטורי ונחשב אטרקציה מושלמת לילדים, המלמדת על תהליך הייצור של הממתק הממכר, ההיסטוריה שלו ומשמעותו התרבותית. התערוכות כאן כוללות תצוגות אינטראקטיביות, חפצים היסטוריים, מכונות לייצור שוקולד וינטג' ואפילו טעימות שוקולד שונות. כמו כן תוכלו לחקור היבטים שונים של שוקולד כולל מקורותיו, גידול פולי הקקאו, ותהליך הייצור. הדגמות וסדנאות הכנת שוקולד הן גולת הכותרת במתחם, דרכן המבקרים יכולים ללמוד ממקור ראשון על אומנות הכנת השוקולד משוקולטיירים מיומנים המדגימים טכניקות מעניינות כגון טמפרור, יציקה וקישוט שוקולד.  לאחר הסיור, תהיה לכם  הזדמנות לרכוש מגוון מוצרי שוקולד בחנות עם מבחר רחב ומושחת של שוקולדים איכותיים, פרלינים, טראפלס, חטיפי שוקולד ועוד…

Muzeum čokolády Choco-Story Praha

מוזיאון המיניאטורות (The Museum of Miniatures)

מוזיאון המיניאטורות ממוקם במרכז ההיסטורי של פראג, ומתמקד באמנות של יצירת חפצים זעירים ומפורטים. האוסף כאן כולל פסלים מיניאטוריים ודגמים עשויים חומרים שונים כמו עץ, מתכת, נייר ואפילו גרגרי אורז או חול בודדים. תוכלו להתרשם מפסלים קטנטנים של ציוני דרך מפורסמים, סצנות היסטוריות, יצורים קסומים וחפצים יומיומיים, לצד גילופים זעירים, תחריטים וציורים שאינם נראים לעין רגילה אך חושפים פרטים מורכבים בהגדלה.

האי Slavic Island

האי הסלאבי הוא אי קטן וקסום הממוקם על נהר הוולטאבה בפראג, מוקף צמחייה ירוקה בין גשר קארל והתיאטרון הלאומי, בו תמצאו מפלט מההמולה של העיר. הוא מפורסם בזכות הפארק והגנים הירוקים הכוללים מדשאות גדולות, עצים וערוגות פרחים. כמו כן נמצא פה פסלו של המלחין הצ'כי הנודע בדריץ' סמטנה, שהוקם לכבוד תרומתו למוזיקה ולתרבות הצ'כית. במהלך חודשי הקיץ אפשר ליהנות כאן מאירועי תרבות וקונצרטים של מופעי מוזיקה חיה, הפקות תיאטרון ועוד…אם אתם רוצים לצלם תמונה מושלמת למזכרת עם הילדים, ממליצים להגיע בשעת זריחה או שקיעה ולעשות פיקניק טעים.

מוזיאון קארל זמן (Karel Zeman Museum)

מוזיאון קארל זמן ממוקם ברובע מאלה סטראנה ליד גשר קארל המפורסם, ומוקדש לחייו, פועלו ומורשתו של הקולנוען הצ'כי הנודע קארל זמן. קארל היה חלוץ אפקטים חזותיים אשר נודע בגישתו הדמיונית והחדשנית ליצירת סרטים, ושילוב ייחודי של טכניקות לייב אקשן ואנימציה. תמצאו כאן  תערוכות אינטראקטיביות המאפשרות לחקור ולחוות את הטכניקות הקולנועיות שלו ממקור ראשון, לצד תצוגות עם אביזרים מקוריים, תלבושות וציוד הסרטים שלו. המוזיאון משתמש גם במתקני מולטימדיה, אשליות אופטיות ופעילויות מעשית כדי לשחזר את האווירה הקסומה של סרטיו, כמו גם תוכניות חינוכיות וסדנאות לילדים ולמבוגרים המספקות תובנות על הטכניקות של קארל, ומאפשרות למשתתפים להתנסות באנימציה ואפקטים מיוחדים.

LEGO Museum

מוזיאון הלגו (LEGO Museum)

מוזיאון הלגו ממוקם במרכז העיר ברחוב נרודני המפורסם, ונחשב גן עדן עבור מבוגרים וילדים כאחד! זהו המוזיאון הפרטי הגדול מסוגו בצ'כיה ובכל אירופה, עם למעלה מ-2,000 דוגמאות ייחודיות ובעיקר מהנות וצבעוניות! תתרשמו פה מציוני הדרך הכי מפורסמים בעיר כמו גשר קארל, המוזיאון הלאומי, והשעון האסטרונומי של העיר העתיקה לצד תערוכות של פיראטים, מלחמת הכוכבים, רכבות קטר, הארי פוטר, אינדיאנה ג'ונס ועוד. יש כאן גם פינת יצירה בה הילדים יוכלו לשחק עם לבני לגו בשולחנות לגו מיוחדים, וחנות המוכרת דגמי לגו שונים.

לסיכום –  באתר גוליבר מחכות לכם חבילות נופש לפראג וגם טיסות לפראג לאורך כל השנה  להזמנה מיידית אונליין.