לוקיישן מעולה, מחיר טוב: 10 מלונות מומלצים באמסטרדם

מלונות מומלצים באמסטרדם

אמסטרדם נחשבת לאחד היעדים האהובים (והרומנטיים) , אליה נוהרים המוני תיירים מדי שנה ובכל העונות – החל מהאביב והקיץ עם פריחת הצבעוניים הקסומה ועד לסתיו והחורף שם אפשר לטייל עם כוס שוקו חם על גדות התעלות שמכוסות בשכבת קרח דקיקה. כשמחפשים דילים לאמסטרדם בגוליבר, תשמחו לדעת שהאופציות להזמנת מלונות באמסטרדם נעות בין בוטיק מרכזיים ועד לרשתות פאר כמו W העולמית עם מתקני ספא מפנקים ובריכות שחייה. הכנו לכם רשימה של 10 מלונות הכי טובים לחופשה הבאה שלכם: 

Hotel Okura Amsterdam
מלון זה ידוע בעיקר בשל סטנדרט השירות הגבוה שלו ומציע חווית אירוח מפנקת עם דגש על קולינריה מעולה, מתקני ספא כמו סאונה ובריכת שחייה מקורה לצד טיפולי פנים ועיסויים מרגיעים. המיקום שלו הוא כ-10 דק' מאי המוזיאונים ובמחוז De Pijp התוסס. תוכלו לאכול גם ארוחת ערב  במסעדת שני כוכבי מישלן המגישה מאכלים בינלאומיים, או במסעדה יפנית מעולה בעלת כוכבי מישלן גם היא.  

De L’Europe Amsterdam 
במידה ותרצו להתפנק בפאר ושירות מעל המצופה, כדאי לכם לסגור חופשה במלון היפהפה הזה אשר נבנה על שרידי מבצר מימי הביניים ומשלב ארכיטקטורה קלאסית עם נוחות מודרנית. 111 החדרים מעוצבים ונעימים, וישנן גם 2 מסעדות מעוטרות כוכבי מישלן, בר, ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. שוק הפרחים ממוקם כ-200 מטר בלבד ואל כיכר דאם תגיעו בכ-10 דק' הליכה. 

Park Plaza Victoria Amsterdam 
עם מיקום במרכז העיר ובמרחק הליכה קצר מהתחנה המרכזית, פארק פלאזה ויקטוריה אמסטרדם משלב ארכיטקטורה יפהפייה מהמאה ה-19 לצד הווה מודרני. תוכלו לבחור מתוך  298 חדרים מעוצבים, ולאכול במסעדת המלון אשר מגישה ארוחות בוקר, צהריים או ערב. בבר Vics אפשר לשבת עם כוס קוקטייל לאחר יום גדוש חוויות, ובנוסף ישנם סאונה, מכון כושר ובריכה חצי מקורה. 

W Amsterdam  
אולי המלון הכי אייקוני בעיר, של רשת מלונות W הפופולרית. עם מיקום מנצח רק 2 רחובות מהארמון המלכותי של אמסטרדם, מלון מפואר זה מתפרש על פני 2 בניינים וכולל 238 חדרים וסוויטות מרווחות. מלבד הסטייל שיעטוף אתכם מכל עבר, תוכלו לבקר בטרקלין על הגג עם נוף מדהים של העיר, להתפנק במתחם הספא הכולל סאונה, בריכת מים עמוקים קרה וג'קוזי ולסעוד במסעדה מעוטרת כוכבי מישלן. 

Wellnesshotel Zuiver Amsterdam  
מלון מפואר זה שם דגש על חווית ספא מפנקת עם מתקני בריאות מתקדמים ומרכז בריאות ענק שמקיף בריכה, ג'קוזי, סאונות, מיטות שיזוף, חדרי עיסוי ומכוני כושר לחוויה רגועה ונעימה. כמו כן, ישנם מסעדה נהדרת ובר מעולה לאירוח מושלם. זהו ה-מלון בשבילכם אם אתם רוצים להתפנק. 

citizenM Amsterdam South 
הרשת הפופולרית שמונה בתי מלון ברחבי אירופה וגם בניו – יורק, שמה דגש על אירוח בסטייל ומחירים נוחים לכל כיס. תתפנקו בחדרים מרווחים וחכמים עם בקרות מסך ששולטות כמעט בהכל, מיטות מפנקות ומקלחות עם ראש גשם. החללים המשותפים מעוצבים יותר כמו סלון מאשר לובי עם ספות קטיפה גדולות, בעוד מסעדת המלון מציעה ארוחת בוקר מעולה, כשבערב החלל הופך להיות בר קוקטיילים. מרכז העיר נמצא במרחק של כ-25 דק' נסיעה. 

Lloyd Hotel & Cultural Embassy 
מלון לויד ממוקם במזרח הדוקלנדס, ועבר היסטוריה רבה. הוא התחיל את חייו כמלון, ואז הפך למרכז פליטים, בית מעצר לנוער, בית סוהר וסטודיו לאמנים! תוכלו להתארח פה במחירים נוחים של סביבות 85 אירו לזוג, והחדרים בעלי עיצוב מיוחד כשחלקם כוללים קורות עץ חשופות, בעוד אחרים מאמצים את שורשי הארט דקו של המבנה. יותר מ-40 אמנים נבחרו לעצב את פנים המלון בצורה שמשקפת את ההיסטוריה של הבניין אך בשילוב טאץ מודרני עכשווי. 

The Hoxton Amsterdam 
מלון ייחודי זה ממוקם כ-400 מטר מהארמון המלכותי ובית אנה פרנק, ומורכב מ-5 בתים על גדות התעלה. כשתפסעו אל תוך החלל, תהיו מוקפים סטייל ועיצוב החל מכורסאות עור משופשפות, שטיחים צבעוניים ורהיטי וינטג'. החדרים הינם מודרניים ומרווחים וישנו גם בר טרקלין בלובי, מסעדה מרהיבה עם גג זכוכית וצוות אשר ישמח לעזור בכל מענה ושאלה. 

Conservatorium 
מלון זה שהיה בעבר קונסרבטוריון למוזיקה, ממוקם באופן מושלם בין שלושת המוזיאונים הגדולים של אמסטרדם ורחוב הקניות האלגנטי ביותר של העיר. הוא משלב פאר ותשומת לב להיסטוריה העשירה לצד עיצוב עכשווי אלגנטי ונקי של אדריכל הפנים האיטלקי פיירו ליסוני. רבים מהחדרים הם דופלקסים מינימליסטיים עם תקרות גבוהות מקוריות, ובעלי נגיעות צבע חמימות. טרקלין האטריום עצום ומואר וכולל גם בראסרי מעולה, בעוד מסעדת Taiko בקומה העליונה מציעה מאכלים מעולים בהשפעה יפנית. ספא Akasha אשר מדורג בין הטובים בעיר, מציע חוויה רגועה ומפנקת עם תפריט טיפולים ועיסויים עשיר, חמאם, סאונה, ובריכת שחייה. 

Volkshotel 
עם מיקום בחלל שהיה בעבר בית משרדים של עיתון De Volkskrant, מלון זה מציע חווית אירוח במחירים נוחים ואת מיטב המתקנים החל מבר, מסעדה, מועדון וחללי עבודה משותפים לאווירה צעירה וכיפית. החדרים מעוצבים בצורה חכמה ועל גג המלון ישנו ג'קוזי חיצוני עם נופים פנורמיים של כל העיר. 

אמסטרדם מחכה לכם!

טיסות זולות לאמסטרדם בגוליבר: לחצו כאן
לדילים שווים במיוחד לאמסטרדם: לחצו כאן