סיבלסטר מסביב לעולם – יעדים מומלצים לחגיגות השנה החדשה

סילבסטר מסביב לעולם

10, 9, 8 ,7…רגע, שנייה. לפני שאתם סופרים לאחור מהמרפסת בבית, בואו תראו איך אתם יכולים לחגוג את השנה החדשה עם תפאורה אחרת לגמרי, מסביב לעולם במחירים שווים במיוחד. חג הסילבסטר נהיה כבר מזמן סיבה למסיבה לטוס לחו"ל, עם חגיגות מטורפות מאירופה ועד ארה"ב, אשר נותנות את יריית הפתיחה לשנה האזרחית החדשה עם מופעי זיקוקים מרהיבים ומסיבות עד אור הבוקר. אספנו לכם פה רשימה די מכובדת של יעדים ככה שתתכוננו – ההתלבטות תהיה לא פשוטה 😊

אמסטרדם – מסיבות רחוב מטורפות עם ים של שמפניה
מלבד תעלות קסומות ואווירה רגועה, העיר ידועה בחגיגות השנה החדשה עם מסיבות רחוב ובקבוקי שמפנייה בכמויות. תספרו לאחור ותבלו כל הלילה במסיבה על ספינת ה-VOC, או תצפו בזיקוקים מנהר האמסטל והניומרקט.

במהלך כל התקופה ישנם פסלים מיוחדים ומאורים ברחבי העיר, ואם בא לכם לרקוד, ביקור במועדון ה-NYX  שמארח די ג'יי בינלאומיים הוא חובה. אם אתם בעניינים של נופים, שווה להגיע לבר ה- SkyLounge שמגיש קוקטיילים מיוחדים לצד מוזיקה מעולה.

פראג – לצפות במופע זיקוקים מגשר קארל
בבירת צ'כיה, שנחשבת גם למלכת היופי של אירופה, תוכלו להגיע אל גשר קארל ולתצפת על מופע זיקוקים מהמם, או לעלות לשיט על נהר הוולטאבה עם ארוחה ואלכוהול כמובן.

אם תעדיפו ארוחת ערב תזמינו מקום במגוון מסעדות עם מרפסות מיוחדות על גדות הנהר ככה שתקבלו תצפית על הזיקוקים משורה ראשונה. בכיכר העיר העתיקה וכיכר ואצלב ישנן מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה, וגם ברים רבים כמו ה-KU BAR לערב בלתי נשכח. אם אתם בעניין של חגיגות צנועות יותר צפו בהופעה וקונצרט בתיאטרון הלאומי יחד עם ארוחת עב.

סילבסטר בפראג

פריז – סופרים לאחר ברחוב שאנז אליזה
פריז היא אחד היעדים הרומנטיים והקסומים ביבשת, אבל בערב השנה החדשה היא נחשבת ליעד אטרקטיבי במיוחד עם הפלגות שמשלבות מסיבה על נהר הסיין, ברים ומסעדות מפנקים, אווירת חג ברחוב השאנז' אליזה הפופולרי וכמובן תצוגה מרהיבה על מגדל האייפל שמחליף צבעים מנצנצים עד למופע זיקוקים מהמם.

סילבסטר בפריז

לונדון – מופעי זיקוקים ומסיבות סירה על נהר התמזה
תכלס לא צריך באמת סיבה מיוחדת לטוס ללונדון. בכל זאת מדובר באחת הערים המתויירות והאהובות בעולם. אבל אם במקרה החלטתם לבקר בסילבסטר, מחכה לכם תענוג של ממש עם מופע זיקוקים מטורף, מסיבות סירה על נהר התמזה, הופעות ותצוגות אור במגדל ה-SHARD ומסיבות רחוב כיפיות בכיכר טרפלגר.

בנוסף אפשר לסעוד במסעדות המעולות שבעיר או לקפוץ לאחד מהברים לכוס בירה עם המקומיים.

סילבסטר בלונדון

אתונה – טברנות שמחות לצד מוזיקה אותנטית
אולי עיר הבירה הזו לא המקום הראשון שיעלה לכם לראש לחגיגות הסילבסטר, אבל דווקא פה תקבלו מסיבה יוונית עם אינספור טברנות שמחות לצד מוזיקה אותנטית, טקס שבירת צלחות (כן כן זה עדיין קורה) ומסיבות קוקטייל במגוון הברים הפזורים על גגות העיר.

בכיכר סינטגמה התוססת מתקיימת מסיבת רחוב באוויר הפתוח, ובחצות מתרחש מופע זיקוקים עוצר נשימה מעל האקרופוליס המואר בשמי הלילה.

ברלין – סצינת מסיבות מטורפת
בעיר הבירה של גרמניה יש כל כך הרבה מה לעשות, אבל מה שהיא מתגאה בו באמת זה סצינת המסיבות המטורפת שלה עם מועדונים רבים, בייחוד ה"ברגהיין" אליו נוהרים גם מקומיים וגם תיירים מסביב לעולם.  הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות זה לבלות בין עמוד הניצחון לשער ברנדנבורג ומשם לקפץ בין ברים, מסעדות, מועדוני מסיבות, וכמובן מופע זיקוקים מושלם.

רומא – מסיבות מטורפות לתוך הלילה
אומרים שרומא לא נבנתה ביום אחד, אבל יום אחד, או שמא נאמר ערב אחד, הוא כל מה שצריך לחוויות שישאירו בכם זיכרונות לעוד המון ימים קדימה. חגיגות הסילבסטר בעיר הן רבות ומגוונות החל מצפייה בקונצרט חינמי ב"פיאצה דל פופולו", מצעד של מוזיקה חיה והופעות ב- Piazza del Popolo, ועד מסיבות מטורפות לחיות הלילה שבינכם. הדובדבן שבקצפת כמובן הוא מופע הזיקוקים שמתרחש ב- Circus Maximus בדיוק כשהשעון מורה על חצות.

ברצלונה – חוגגים במזרקת הקסם של מונטוג'יץ'
כדי להתחיל את השנה החדשה בסטייל, חובה עליכם לבקר בברצלונה. החגיגות שם מתחילות החל מהשעה 21:00 במסיבה המרכזית שמתקיימת במזרקת הקסם של מונטוג'יץ', שם גם מופע הזיקוקים. כשהשעון מגיע ל-00:00, נשמעים 12 צלצולי פעמונים כשהמקומיים אוכלים 12 ענבים על כל צלצול של פעמון. לאחר מכן, תמשיכו לאחד מהברים או המועדונים בסביבה להמשך המסיבה.

סילבסטר בברצלונה

וינה – מופע זיקוקים אל מול נופים פנורמיים מהממים
וינה היא עוד יעד מעולה לבלות בו את השנה החדשה באירופה. בקרו בנשף החגיגי, אכלו ארוחת ערב משובחת, והאזינו לקונצרט איכותי. מופע הזיקוקים בפארק השעשועים "פראטר" שממוקם במרכז העיר, ידהים אתכם יחד עם מתקנים כיפיים וגלגל ענק שמציע נופים פנורמיים של העיר.  כמו כן, תמצאו הופעות מוזיקה חיה ושווקי מזון טעימים.

ניו יורק – מופע זיקוקים בטיימס סקוור
אחד היעדים האייקונים לחגיגת השנה החדשה הוא כמובן הטיימס סקוור בניו יורק, שם מתאספים אלפי אנשים וסופרים לאחור במסיבה הגדולה ביותר בעיר! צפו בכדור שנופל מטה באיטיות עד למופע זיקוקים מרהיב ושצף קונפטי צבעוני.

תוכלו ליהנות מהופעות חיות של האמנים המובילים ביותר, ולאכול ולשתות במגוון המסעדות וברים סביב. אם אתם פחות בעניין של רעש והמולה, אפשר ללכת על גשר ברוקלין הנוצץ, או להאזין לקונצרט במרכז לינקולן. מנמל ניו יורק אפשר לעלות על עשרות סירות שמארחות מסיבות, ככה שבין ריקוד או שניים תוכלו לצפות על קו הרקיע המהמם.

דובאי – חגיגות (מוגזמות) מתחת לבורג' ח'ליפה
אם אתם בעניין של חגיגות סילבסטר אקסטרווגנטיות,  ואפילו מוגזמות חלק יגידו (בקטע טוב כן?), דובאי היא היעד עבורכם. תפסו מקום מתחת לבורג' ח'ליפה למופע זיקוקים מטורף או בקרו באיי הדקל לערב מרהיב לא פחות. במהלך כל הלילה מתרחשות מסיבות חגיגיות באינספור מועדונים וברים הפזורים בעיר, עם דרינקים משובחים ומוזיקה מעולה.

סילבסטר בדובאי

בואו לחגוג את הסילבסטר מסביב לעולם!

לחופשות סילבסטר שוות למגוון יעדים>>>