פינוק במחיר מצחיק: מלונות מומלצים בבודפשט במרכז העיר!

מלונות מומלצים בבודפשט

בודפשט נחשבת יעד מבוקש וזול מהרבה בחינות – אוכל מעולה, שופינג מטורף וגם מלונות משובחים, אבל לא חייב לקרוע את הכיס! יש מגוון רחב של מלונות זולים בבודפשט. ובדיוק בשביל זה אנחנו פה עם טיסות לבודפשט ודילים לבודפשט במחירים בלעדיים. אז אם אתם פחות בעניין של להישאר בחדר או לרבוץ בספא של המלון (לא שאנחנו נגד), ויותר בקטע של לקרוע את העיר ואת החנויות, סידרנו לכם רשימה של 8 מלונות מרכזיים ובמחירים נוחים:

Danubius Astoria
כבר כשתפסעו בכניסה למלון הזה תרגישו כי חזרתם אחורה בזמן. עם מיקום מעולה במרכז העיר, ועיצוב קלאסי מסורתי הכולל וילונות כבדים ושטיחים מקיר לקיר, הוא מציע חווית אירוח קלאסית ומוקפדת במחירים נוחים. גולת הכותרת שלו היא בית הקפה המרהיב שמעוטר נברשות וקירות מחופים מראות. האווירה ההיסטורית לצד מתקנים מודרניים הם מה שהופכים אותו לבחירה מעולה.

Danubius Margitsziget Grand Hotel
מלון זה היה אחד המלונות הגדולים והראשונים של העיר, עם מיקום מושלם במרכז האי מרגרט בין הבודה לפשט. הוא כולל עיצוב מפואר עם השפעות מהמאה ה-19 וחדרים יפים ונוחים עם נופים עוצרי נשימה אל הפארק שמסביב והנהר. בנוסף ישנו מעבר תת קרקעי המחבר אותו למרחצאות התרמיים ולמרכז הבריאות של המלון הנוסף של הרשת, מרחק של מטרים ספורים משם.

Lanchíd 19
ייחודו של מלון זה, הוא העיצוב המרשים והנופים המרהיבים של הדנובה או של טירת בודה מאחוריו. החדרים נעימים ומוארים וכוללים את מיטב המתקנים המודרניים, כשכל אחד מהם מאופיין במראה שונה. תוכלו לפתוח את היום עם ארוחת הבוקר המעולה שמוגשת כאן, וגם לבלות בבתי הקפה והמסעדות הסמוכות. בשל מיקומו המרכזי, תוכלו להגיע במרחק של כ-10 דק' הליכה בלבד אל נקודות ציון מפורסמות כמו גשר השלשלאות "צ'שני" .

Soho Hotel
במלון זה עיצוב וסטייל אופנתי הם המוטיבים המובילים עם ריהוט מודרני וצבעים עזים של סגול וירוק. הוא ממוקם בלב הרובע השביעי והתוסס, וכולל 76 חדרים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. במרחק הליכה קצר תגיעו אל הרובע היהודי והבית כנסת, וגם אל רחוב ואצי (Vaci) המפורסם.

Art’Otel
מלון זה, כשמו הוא, מציע חווית אירוח בדגש על עיצוב ואמנות עם כ-600 ציורים של האמן האמריקאי דונלד סולטן! תוכלו לבחור מתוך 165 חדרים מרווחים ונעימים עם צבעים בהירים, כשרובם נוף מרהיב של הנהר, הפרלמנט ההונגרי או של טירת בודה. אם אתם חובבי אומנות, תוכלו לבקש סיור מודרך בחינם באוסף של המלון, או אם תעדיפו להירגע, מחכים לכם הסאונה וחדר הכושר. בנוסף המלון מציע מסעדה מעולה, ובשל מיקומו המרכזי על גדות הדנובה תוכלו להגיע בקלות למגוון אטרקציות אהובות.

Magazine Hotel
במיקום מושלם ליד בזיליקת סנט סטפן, המלון הקטן הזה כולל 12 חדרים וארבע דירות, ובסמיכות לאתרים המרכזיים של העיר, חנויות אופנה ומסעדות וברים מגניבים. מה שמבדיל אותו מאחרים, זה העובדה שלכל חדר יש סגנון ייחודי, עמוס אלמנטים עיצוביים מגניבים לאירוח בלתי נשכח, ואינספור תמונות לאינסטגרם.

Buda Castle Fashion Hotel
מלון זה אומנם מדורג 4 כוכבים, אבל המיקום שלו הוא 5 כוכבים! במרחק של כ-3 דק' הליכה תגיעו אל המבוך המפחיד מתחת ל- Castle Hill, בו דרקולה הוחזק בשבי (לכאורה ), בעוד כנסיית מתיאס המרהיבה נמצאת באותו מרחק גם היא. חוץ מהמיקום המעולה, יש בו גם חדרים מעוצבים וחדרי רחצה מאובזרים, לובי מהמם עם תקרות מקומרות וגם גן מוצל בו אפשר לשבת עם כוס משקה אחרי יום עמוס חוויות.

a&o Budapest City
סגנון עיצובי נועז ומינימליזם פונקציונלי מאפיינים מלון זה, והוא גם ידידותי לחיות מחמד! עם חצר מרווחת ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, תיהנו ממיקום מושלם במרכז הרובע ה-7, מרחק הליכה קצר מעשרות פאבים וברים כולל בר Warm Up הפופולרי – ביתם של קוקטיילים מותאמים אישית.

בודפשט מחכה לכם!

טיסות זולות לבודפשט: לחצו כאן
חבילות נופש שוות לבודפשט: לחצו כאן