לאן כדאי לטוס לחופשה משפחתית ארוכה בחו"ל

חופשה משפחתית בחול

חופשה משפחתית ארוכה בחו"ל – להפוך חלום למציאות

בין השגרה, העבודה, הילדים והמשכנתא, לא שמתם לב וכבר עברו 20 שנה מאז הטיול הגדול אחרי הצבא, מה שאומר שהגיע הזמן להוציא מהמגירה את החלום הגדול על הטיול הבא, ולהתחיל להתכונן לחוויה חדשה ומסעירה – חופשה משפחתית בחול עם הילדים. אז נכון, החיים השתנו והאתגרים טיפה שונים, אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות, ולייצר זיכרונות בלתי נשכחים עם האנשים שאנחנו אוהבים יותר מכל. רגע לפני שאתם חופשה משפחתית, קחו כמה דקות לקרוא את המדריך המקוצר שלנו לכל היעדים הכי שווים מסביב לעולם שפשוט אסור לכם לוותר עליהם! הוציאו דרכונים, וקדימה מתחילים…

חופשה משפחתית ארוכה בחו"ל

חופשה משפחתית ביער השחור

טיול ליער השחור עם ילדים מבטיח חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה, בין אם אתם מעדיפים להזמין באתר גוליבר טיול מאורגן ליער השחור, או לתכנן חופשה ביער השחור עצמאית. תמצאו כאן מגוון אטרקציות ומסלולים שאסור להחמיץ כמו מפלי טריברג שנחשבים המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה, ומציעים חווית טבע ונוף עוצר נשימה עם שבילי הליכה ונקודות תצפית מרהיבות, או אגם טיטיזי הפסטורלי בו אפשר ליהנות מפיקניק, שייט ושחייה במים הצלולים עם נוף קסום מסביב. כמו כן, טיול משפחתי ליער השחור לא יהיה שלם בלי ביקור באירופה פארק –  אחד מפארקי השעשועים המפורסמים באירופה, המחולק לאזורי נושא המייצגים מדינות שונות באירופה, לצד מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים.

חופשה משפחתית ביער השחור

חופשה משפחתית באוסטריה

אוסטריה היא יעד מבוקש למשפחות שרוצות לקחת את הזמן וליהנות מחופשה ארוכה בחו"ל עם הילדים, המדינה מספקת אטרקציות עירוניות לצד מסלולי טבע עוצרי נשימה, פארקים ירוקים, שמורות טבע וכפרי נופש, לצד מוזיאונים, לונה-פארקים, פעילויות אקסטרים וטיולי כוכב.
אם החלטתם לתכנן טיול באוסטריה, תדעו שאסור לכם לפספס ביקור בחבל זלצבורג עם אינספור אטרקציות אשר מותאמות לכל הגילאים, בדגש על הקטנטנים, ובייחוד ביקור בגן החיות של זלצבורג על רקע הר הלברון, שמהווה בית למגוון רחב של בעלי חיים. בנוסף מומלץ לבקר בכפר הקסום Alpbach שבטירול, אשר ידוע במרפסות מלאות פרחים ונמצא בסמוך לפארק ההרפתקאות Lauserland, במערת הקרח הגדולה בעולם – Eisriesenwelt Werfen עם חדרים תת קרקעיים, במכרה המלח Hallein – Hallein הכולל מגלשה ושיט בסירה על פני אגם מלח תת קרקעי ובמפלי קרימל שנחשבים לגבוהים ביותר באוסטריה ומספקים מחזה טבעי עוצר נשימה.  
בין אם אתם מעדיפים לסגור טיול מאורגן לאוסטריה, או לתכנן טיול לאוסטריה לבד, זהו לגמרי היעד הבא שלכם לחופשה ארוכה עם המשפחה!

חופשה משפחתית באוסטריה

טיול משפחות לתאילנד

חופשה בתאילנד למשפחות היא חוויה של פעם בחיים! מדובר במדינה עם אוצרות טבע בלתי נשכחים החל מאיים שטופי שמש, מים כחולים צלולים, מקדשים עוצרי נשימה והיסטוריה עשירה, לצד אטרקציות שלא מביישות את היעדים המבוקשים ביותר בעולם עם לונה פארקים, פעילויות אקסטרים, גני חיות ועוד!
אם הגעתם לבנגקוק חובה לבקר ב- Siam Ocean World שהוא אקווריום ענק עם מיני בעלי חיים ימיים שונים, וב- KidZania – מרכז חינוך אינטראקטיבי בו ילדים יכולים לשחק תפקידים במקצועות שונים וללמוד על מיומנויות בעולם האמיתי.
מבקרים בצ'אנג מאי? מומלץ לבקר בגן החיות שהוא ביתם של פנדות חמודות ומגוון בעלי חיים, וגם ב Doi Suthep – מתחם מקדשים בראש הר דוי סותפ, עם נוף פנורמי מושלם המשמש רקע לתמונות משפחתיות יפהפיות.
טיול בתאילנד לא יהיה שלם גם בלי ביקור באי הפופולרי פוקט, שם תיהנו מפארק השעשועים Phuket Fantasea עם מגוון מופעים, קניות וחוויות אוכל בהשראת המיתולוגיה התאילנדית, וגם מבטן גב רגוע בחוף פאטונג.
בקו סמוי תוכלו לבקר במקלט פילים ולקיים אינטראקציה קרובה עם החיות המתוקות שניצלו, ובגן החיות של הנמרים בו אפשר לצפות בקרוב בחיות המרתקות.
תכנון טיול לתאילנד יכול להתבצע עצמאית על ידכם, או שאפשר להזמין טיול מאורגן לתאילנד עם ילדים באתר גוליבר. כך או כך – טיול לתאילנד עם ילדים הוא חוויה שחייבים לפנות לה לפחות חודש, וגם אז – נשארים עם טעם של עוד וזיכרונות לכל החיים 😊

טיול משפחות לתאילנד

חופשה משפחתית בארה"ב

כמה שירים (וכתבות) עוד אפשר לכתוב על אמריקה? טיול לארה"ב הוא פסגת חלומותיו של כל מי שביקר אי פעם במדינה המתקדמת ביותר בעולם ורוצה לחזור לסיבוב נוסף, לצד אלו שטרם לקחו נגיסה מהתפוח הגדול! ייחודה של ארה"ב הוא בכך שהיא אינה מדינה אחת בלבד, כי אם יבשת שלמה עם לא פחות מ-50 מדינות. לא בכדי, כל מדינה, עיר ואזור גיאוגרפי בארה"ב ייחודיים בפני עצמם, ומציעים חוויות שונות בתכלית ממקומות אחרים.
החוף המזרחי מציע אינספור חוויות משפחתיות מטורפות בערים כמו ניו יורק, אורלנדו ומיאמי, ואילו בחוף המערבי תמצאו את עיר המלאכים – לוס אנג'לס, קליפורניה – בה תוכלו לטייל בשדרת הכוכבים של הוליווד, לצד טיולים לערים אחרות כמו סאן פרנסיסקו ולאס ווגאס עם חוויה מטורפת של בתי מלון ענקיים ומופעים לכל המשפחה.
בין כל אלה נמצאות בלב היבשת גם שמורות טבע ייחודיות כמו הגרנד קניון, יוסמיטי, פארק ילוסטון, ומאונט ראשמור, כך שלא משנה אם זה טיול מאורגן לארצות הברית או תכנון טיול לארצות הברית עצמאית, חובה לבקר כאן עם הילדים!

חופשה משפחתית בארה"ב